Ekologiczna jazda na billboardach
  • 0
  • 1
1.06.2011

Ekologiczna jazda na billboardach

1 czerwca rozpoczęła się ogólnopolska kampania outdoorowa promująca ekojazdę. Plakat eksponowany na tablicach wybrany został w otwartym konkursie. Zwyciężyła praca autorstwa Pauliny Kosmy. Organizatorem przedsięwzięcia jest Centrum Informacji o Środowisku UNEP/GRID-Warszawa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54808 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.06.2011

Kampania i konkurs miesięcznika „Moda na Zdrowie”

Pod hasłem Anioły Farmacji magazyn „Moda na Zdrowie” – miesięcznik kierowany do klientów aptek inauguruje kampanię reklamową połączoną z akcją poszukiwania najbardziej oddanych pacjentom farmaceutów w Polsce. Celem akcji jest wyróżnienie tych aptek i farmaceutów, którzy otaczają swoich klientów najlepszą opieką farmaceutyczną oraz podkreślenie roli farmaceuty w kształtowaniu zdrowego stylu życia każdego konsumenta.