1 1 0 0 0 14.06.2011Heineken zapowiada Open’er Festival (wideo)6 czerwca rozpoczęła się kolejna odsłona reklamowa marki Heineken. Trzydziestosekundowy spot jest zapowiedzią XX jubileuszowej edycji Open’er Festival (Gdynia, 30 czerwca – 3 lipca 2011). Muzyka w reklamie to utwór „Golden Age” zespołu The Asteroids Galaxy Tour, który na żywo będzie można obejrzeć trzeciego dnia festiwalu. Zespół i piosenka znani są już dobrze ze spotu „Entrance”.
3 1 0 0 7 14.06.2011„Świadomi zagrożenia” – kampania społeczna Lasów Państwowych (wideo)Co roku w Polsce lasy płoną 10 000 razy. Prawie wszystkie pożary powodują ludzie. Społeczna kampania informacyjno-edukacyjna, zainicjowana przez Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych, ma za zadanie ograniczyć dramatyczną skalę tego problemu i doprowadzić do zmniejszenia liczby pożarów lasów o jedną trzecią. Kampania rozpoczyna się 15 czerwca.
0 1 0 0 0 14.06.2011Instytut Lecha Wałęsy z Kostrzewa PRZ początkiem czerwca br. Instytut Lecha Wałęsy nawiązał współpracę z Kostrzewa PR. Agencja będzie odpowiedzialna za działania public relations projektu Akademia Obywatelska.
0 1 0 0 0 14.06.2011Połączone siły Mood Media Corporation i MuzakaFirma Mood Media, specjalizująca się w marketingu sensorycznym, kupiła holding Muzak. Połączenie sił obu firm pozwoli Mood Media na ekspansję na nowych rynkach całego świata, w tym Polski, oraz na poszerzenie grupy docelowej klientów. Transakcja opiewa na 345 milionów dolarów.
0 1 0 0 0 14.06.2011Partner of Promotion pracuje dla OKIAgencja Partner of Promotion wygrała przetarg na kompleksową obsługę public relations firmy OKI, globalnego potentata w dziedzinie profesjonalnych urządzeń drukujących i systemów druku.
1 1 0 0 0 14.06.2011Na wakacje – lepiej bez nadbagażu. Kampania Xenny Extra (wideo)13 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa Xenny Extra – leku na zaparcia z portfolio USP Zdrowie. Opracowany przez Legend Group koncept „Nadbagaż” stanowi rozwinięcie idei kreatywnej „Torba”, wykorzystywanej w promocji preparatu od 2010 r. Grupą docelową kampanii są kobiety.
0 1 0 0 0 14.06.2011Mistrzowie enduro przeciw wandalizmowi w warszawskiej komunikacji miejskiejPlakaty w taborze i na przystankach, spoty telewizyjne, informacje na monitorach w autobusach, bannery online będą informowały o kampanii społecznej Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie, pod hasłem „Nie toleruj, powiadom”. Akcja potrwa od 16 do 24 czerwca. Do telefonowania pod numer alarmowy 112 w reakcji na akty wandalizmu w pojazdach komunikacji miejskiej namawiać będą: Bartosz Obłucki i Tadeusz Błażusiak – mistrzowie sportów motorowych.
0 1 0 0 0 14.06.2011Wealth Solutions w mediach społecznościowych z NeuronemAgencja PR Neuron rozpoczęła współpracę z Wealth Solutions, spółką z branży doradztwa finansowego. Podpisana umowa na czas nieokreślony obejmuje usługi wdrożenia strategii obecności klienta w mediach społecznościowych oraz dostarczenie aplikacji biura prasowego netPR.
0 1 0 0 4 14.06.2011Wakacje Polak spędza w domuZbliżają się wakacyjne miesiące i związane z tym planowanie urlopów. Okazuje się, że połowa Polaków ten czas spędza w domu, najchętniej oglądając telewizję. Kto pojedzie na urlop? Jak i gdzie go spędzi? Sprawdzono to w badaniu przeprowadzonym na zlecenie Loyalty Partner Polska, operatora programu lojalnościowego Payback.
0 1 0 0 0 14.06.2011TV Biznes i OnetBiznes rozpoczęły współpracęTelewizja gospodarcza TV Biznes i internetowy serwis biznesowy OnetBiznes nawiązały współpracę, w ramach której na Onecie publikowane będą na bieżąco wybrane materiały wideo pochodzące z oferty programowej stacji.