Egmont kusi nowymi formami reklamy
  • 0
  • 1
27.06.2011

Egmont kusi nowymi formami reklamy

Wydawnictwo Egmont wprowadza niestandardowe formy reklamy w ramach swojej oferty wydawniczej gier planszowych skierowanej do dzieci i rodziców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54562 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 czerwca 2011

23 czerwca 2011

22 czerwca 2011

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2011

Ruch SA wprowadza nowy format kiosku i nowe logo

W najbliższym czasie stare kioski będą systematycznie zastępowane nowymi. Firma wraz z nowym kioskiem i logo wprowadza nową jakość obsługi klienta. Sprzedaż i ekspozycja mają charakter otwarty, częściowo samoobsługowy, a dotychczasowe małe okienko zastępuje duża witryna, która umożliwia lepszy kontakt klientów ze sprzedawcą. Dotychczasowa oferta zostanie uzupełniona m.in. o świeżo parzoną kawę z ekspresu, jak również o możliwość zrealizowania wybranych usług, tj. płatności czy przesyłki kurierskie.