Ruch SA wprowadza nowy format kiosku i nowe logo - Marketing przy Kawie
Ruch SA wprowadza nowy format kiosku i nowe logo
  • 0
  • 3
22.06.2011

Ruch SA wprowadza nowy format kiosku i nowe logo

W najbliższym czasie stare kioski będą systematycznie zastępowane nowymi. Firma wraz z nowym kioskiem i logo wprowadza nową jakość obsługi klienta. Sprzedaż i ekspozycja mają charakter otwarty, częściowo samoobsługowy, a dotychczasowe małe okienko zastępuje duża witryna, która umożliwia lepszy kontakt klientów ze sprzedawcą. Dotychczasowa oferta zostanie uzupełniona m.in. o świeżo parzoną kawę z ekspresu, jak również o możliwość zrealizowania wybranych usług, tj. płatności czy przesyłki kurierskie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55090 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Panika

13 lat temu

projekt nowego kiosku

Może i nowy kiosk wygląda bardziej nowocześnie, w porównaniu do starych, ale wtapia się w tło i nie robi większego wrażenia. Jednak charakterystyczne zielone budki to był mocny znak rozpoznawczy firmy.

Rozwiń komentarze

22 czerwca 2011