Brak Kubicy uderza w sponsorów F1
  • 0
  • 1
22.06.2011

Brak Kubicy uderza w sponsorów F1

Wypadek Roberta Kubicy skutecznie eliminuje z telewizji w Polsce marki, dla których jego kombinezon i bolid były nośnikami. Łączna wartość marek efektywnie wyeksponowanych przez Kubicę w okresie od stycznia do maja 2011 wyniosła 10,6 mln zł – wobec 21,4 mln zł w analogicznym okresie roku 2010.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

adaho

13 lat temu

bridgestone

W przypadku Bridgestone to oczywiste, bo z koncem sezonu 2010 ta marka wycofala się z F1! Podobnie z Renault, team Kubicy zmienil nazwe na Lotus Renault, wiec wniosek podany w badaniu nie jest taki wprost zwiazany z brakiem polskiego zawodnika...

22 czerwca 2011