0 1 0 0 0 2.07.2011Konkurs na działania związane z ochroną praw konsumentaUOKiK ogłasza otwarty konkurs dla organizacji pozarządowych dotyczący upowszechniania i ochrony praw konsumentów oraz przeprowadzenia testu porównawczego wód mineralnych i źródlanych w 2011 roku. Termin składania ofert upływa 25 lipca 2011 roku o godz.10:00.
0 1 0 0 0 2.07.2011„Art & Business” z pierwszym w Polsce raportem o inwestowaniu w sztukęNajnowszy numer miesięcznika ukazał się w nowej odsłonie: w większym formacie – 33 cm x 24 cm (na wzór „Harper’s Bazaar”). Zmieniła się również cena magazynu – z 16 na 20 zł. Do wydania dołączony jest pierwszy w Polsce „Raport o opłacalności i bezpieczeństwie” inwestowania w sztukę.
0 1 0 0 0 2.07.2011Kobiety królują w sprzedaży bezpośredniejW Polsce sprzedażą bezpośrednią, w tym MLM ( marketing wielopoziomowy), zajmuje się ponad 870 tys. osób. Według badania Homo Homini przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej w lutym 2011, 9 na 10 Polaków miała styczność z tą formą sprzedaży.
0 1 0 0 0 2.07.2011Rusza Akademia Sfery PRW lipcu agencja Sfera PR z Wrocławia zorganizuje I edycję Akademii dla młodych i zdolnych PR-owców. Akademia Sfery to program warsztatów i płatnych staży dla młodych osób zainteresowanych zdobywaniem praktycznej wiedzy z zakresu szeroko pojętego PR-u.
1 1 0 0 0 1.07.2011Niestandardowa współpraca z CeZikiem wspiera kampanię TyskiegoPo raz pierwszy marka Tyskie postanowiła wykorzystać niestandardowe narzędzie w komunikacji z konsumentami. Tajemnicę odwiecznego sporu Ameryków z Japończykami zgłębiał CeZik. Filmik zamieszczony 31 maja w miesiąc osiągnął ponad 36 tys.odsłon.
1 1 0 0 0 1.07.2011Kampania reklamowa pożyczki gotówkowej Alior Banku (wideo)Alior Bank w kampanii pożyczki gotówkowej promuje „drobną ratę 22 zł za każdy 1000 zł pożyczki” oraz „0 zł prowizji dla wszystkich w lipcu”. Głównym medium kampanii jest telewizja wspierana komunikacją w Internecie oraz masowym mailingiem bezadresowym.
0 1 0 0 0 1.07.2011Prezydencja w social mediaAgencje Young & Rubicam i Wunderman Polska rozpoczynają kampanię na rzecz polskiej prezydencji w Unii Europejskiej. Konsorcjum złożone z dwóch agencji należących do grupy Young & Rubicam Brands wygrało konkurs ogłoszony przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych. Od lipca rusza kampania w Internecie promująca polskie przewodnictwo w Radzie Unii Europejskiej.
0 1 0 0 1 1.07.2011„Prawda czy fałsz” w kampanii GerberaW poniedziałek 4 lipca rusza kampania prasowa nowej gamy posiłków i przekąsek Gerber DoReMi przeznaczonych dla dzieci po pierwszym roku życia. Głównym celem kampanii jest uświadomienie matkom, że „dorosłe jedzenie” nie jest jeszcze odpowiednie dla dziecka, ponieważ nie dostarcza wszystkim niezbędnych składników odżywczych.
0 1 0 0 0 1.07.2011ATS Display laureatem konkursu POPAI Awards Paris22 marca 2011 w Paryżu rozpoczął się międzynarodowy konkurs POPAI Awards Paris 2011. Display Samsung 3D został nagrodzony złotą statuetką w kategorii Electronics – Floor Display. Werdykt jury został ogłoszony 23 czerwca 2010 podczas uroczystej gali wręczenia nagród.
1 1 0 0 0 1.07.2011Nowy spot Timotei Natural Styling (wideo)Od lipca startuje telewizyjna kampania reklamowa Timotei promująca nową linię do stylizacji włosów Timotei Natural Styling. Spot skierowany jest do kobiet, które lubią stylizować swoje włosy, ale jednocześnie obawiają się, że częsta stylizacja może je zniszczyć.