Edelman zwycięża w przetargu na obsługę PR marki Cappy
  • 0
  • 1
12.12.2008

Edelman zwycięża w przetargu na obsługę PR marki Cappy

Od stycznia 2009 r. agencja Edelman odpowiadać będzie za obsługę marki Cappy w zakresie public relations.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 grudnia 2008

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2008

Profensiva strzela do Świętego Mikołaja

Święty Mikołaj ucieka przez ośniezony las.W tle padają strzały i okrzyki po rosyjsku. "Kartoszki Majonez", "Nu renifer, pagadi!" - niosą się echem złowieszcze słowa. Święty chowa się za drzewem i nawiązuje dialog z reniferem. "Kto to był?", pyta przestraszony Rudolf. Mikołaj oznajmia, że byli to Rosjanie i poznał ich po okrzykach. Spot kończy się  hasłem "Prezentów nie ma? Jest medialider.pl". Reklama radiowa utrzymana została w podobnym tonie. Obie produkcje ewidentnie nawiązują do niedawnego incydentu z konwojem prezydenta w Gruzji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2008

Wartość marki Reporter 24% w górę

Marka Reporter w tegorocznym rankingu najcenniejszych polskich marek została wyceniona na 85 mln zł co oznacza 24 proc. wzrost w porównaniu do 2007 roku. W kategorii odzież i obuwie Reporter uplasował się na wysokiej trzeciej pozycji przed takimi markami jak Vistula czy Gino Rossi. Z badań przeprowadzonych w ubiegłym roku przez MillwardBrown SMG/KRC wynika, że Reporter jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów odzieżowych w Polsce, tuż przed Reserved i tuż za takimi markami jak Levi’s czy Wrangler.