Edelman i Uniwersytet Cambridge zawierają partnerstwo w zakresie Big Data
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
8.01.2015

Edelman i Uniwersytet Cambridge zawierają partnerstwo w zakresie Big Data

Agencja Edelman oraz Centrum Psychometrii Uniwersytetu Cambridge zawarły strategiczne partnerstwo, którego celem jest badanie zastosowań technologii predykcyjnych w biznesie i polityce, a także skutków takich praktyk. W ramach współpracy przeprowadzone zostaną badania nad etycznymi i organizacyjnymi implikacjami predykcyjnej analizy Big Data. Sprawdzany będzie jej wpływ na zachowania i zaufanie konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 stycznia 2015