0 2 0 0 0 10.12.2014Badanie Radio Track (wrzesień–listopad)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
1 2 0 0 0 10.12.2014Leszek w swetrze gotowy na zimę (wideo)15 grudnia rozpocznie się kampania reklamowa piwa Lech Premium. Ponownie pojawi się w niej postać Leszka Chmielewskiego. Bohater – w przeciwieństwie do drogowców – jest przygotowany do zimy.
1 1 0 0 0 10.12.2014Zakochani w Warszawie na święta i Hanna Gronkiewicz-Waltz (wideo)Rusza kampania reklamowa Warszawy, która zachęca do obejrzenia świątecznych iluminacji na stołecznych ulicach. W jej ramach zaplanowano ogólnopolską emisję spotu, działania w prasie oraz Internecie. W reklamie można usłyszeć prezydent Hannę Gronkiewicz-Waltz.
1 1 0 0 0 10.12.2014Tomasz Woźniak gotuje w kampanii Krakusa (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca marynaty marki Krakus. Jej celem jest rozszerzenie grupy docelowej o młodych ludzi, dlatego na potrzeby akcji ambasadorem brandu został Tomasz Woźniak. To młody szef kuchni, właściciel warszawskiej restauracji Kitchen, postać udzielająca się w mediach tradycyjnych i aktywna w social media.
0 1 0 0 0 10.12.2014Podsumowanie konferencji „Geomarketing Now”3 grudnia w Warszawie odbyła się konferencja „Geomarketing Now”. Podczas wydarzenia wygłoszono prelekcje dotyczące trendów w branży oraz rozwiązań dla biznesu i reklamy. Hasłem przewodnim spotkania było pytanie: „Jak zmonetyzować dane geoprzestrzenne o klientach?”.
0 2 0 0 0 10.12.2014Polskie firmy nie są gotowe na wprowadzenie obowiązkowych raportów CSRZa 2 lata może wejść w życie obowiązek raportowania przez firmy m.in. kwestii społecznych, środowiskowych i pracowniczych. Tymczasem polskim firmom brakuje w tym obszarze wiedzy, specjalistów, strategicznego podejścia oraz pieniędzy. Takie wyniki przyniósł „Audyt CSR polskich przedsiębiorstw” przeprowadzony przez Fast Solutions na zlecenie agencji PR JBcomm.
1 1 0 0 0 9.12.2014Szefowa PepsiCo stwierdza: Pepsi straciła nieco ze swego „elementu cool” (wideo)Stojąca na czele koncernu Indra Nooyi przyznała to podczas branżowej konferencji „Future Smarts” w Nowym Jorku. Szansą dla tego segmentu rynku mają być napoje produkowane rzemieślniczymi metodami przez małe wytwórnie. Chodzi o produkty takie jak Caleb’s Kola wprowadzona niedawno na rynek przez PepsiCo.
1 2 0 0 0 9.12.2014„Zapewniamy energię” – kampania PGE Polskiej Grupy Energetycznej (wideo)6 grudnia PGE rozpoczęła kampanię wizerunkową. Jej kontynuacją będą działania prosprzedażowe w 2015 r.
0 2 0 0 0 9.12.2014„Ranking perfumerii i drogerii internetowych 2014” Opineo.pl (infografika)Klienci chwalą bogaty asortyment i atrakcyjne ceny e-sklepów z kosmetykami i perfumami. Oczekują oryginalnych produktów i lepszego pakowania przesyłek. W pierwszej piątce najlepiej ocenianych przedsiębiorstw w „Rankingu perfumerii i drogerii internetowych” Opineo.pl znalazły się sklepy: Iperfumy.pl, E-glamour.pl, Perfumesco.pl, Perfumeria.pl i Perfumeria-euforia.pl.
0 3 0 0 0 9.12.2014Branżę dóbr konsumpcyjnych czeka rewolucja technologiczna – raport „Global Consumer Executive Top of Mind Survey 2014”Firmy z branży dóbr konsumpcyjnych będą coraz częściej korzystać z Internetu oraz urządzeń mobilnych w sprzedaży i marketingu. Dla 54% przedsiębiorstw rozwój strategii w tym obszarze stanowi priorytet. Chcą też wykorzystywać potencjał technologii, ale znaczna ich część nie ma wystarczającej wiedzy. Takie są wnioski z raportu KPMG i The Consumer Goods Forum na temat planów sektora na najbliższy rok.