0 1 0 0 0 29.08.2014BrandTube z działem sprzedażyAgencja BrandTube tworzy dział sprzedaży. Jego budową zajmie się Piotr Glinicki, który obejmuje stanowisko dyrektora ds. sprzedaży.
1 1 0 0 0 29.08.2014Finaliści talent show w kampanii Coca-Coli wyśpiewają teksty internautów (wideo)W ramach kampanii „Powiedz to piosenką” do 7 września internauci mogą wpisywać krótkie wiadomości dla znajomych. Wybrane z nich wyśpiewają m.in. Grzegorz Hyży (finalista programu „X Factor”), Ernest Staniaszek (finalista trzeciej edycji „The Voice of Poland”), Julita „Jula” Fabiszewska i Honorata Skarbek.
0 1 0 0 0 28.08.2014III Forum e-Handel w październiku20 i 21 października w Warszawie odbędzie się III Forum e-Handel. W tym roku poświęcone ono zostanie kierunkom rozwoju e-sklepu zarówno w stronę m- lub t-commerce, jak i ekspansji poza Polskę.
0 1 0 0 0 28.08.2014Facebook umożliwi dopasowywanie reklam do możliwości poszczególnych sieciFacebook ogłosił nową możliwość targetowania reklam. Pozwoli ona docierać do internautów w zależności od typu sieci, przez którą łączą się oni z Internetem: 2G, 3G lub 4G.
0 3 0 0 0 28.08.2014Kampania reklamowa zawodów Red Bull 111MegaWatt6 września w Bełchatowie rozpoczną się dwudniowe zawody hard enduro – Red Bull 111MegaWatt. Wydarzenie jest promowane na nośnikach OOH oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 28.08.2014AmeriGas wybrał agencję reklamową i mediowąFirma AmeriGas, dostawca gazu płynnego, rozpoczyna współpracę z Good i K2 Media. To wynik wygranego przez agencje przetargu.
1 1 0 0 0 28.08.2014Tata w reklamie Rutinoscorbinu (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca Rutinoscorbin produkowany przez firmę GSK Consumer Healthcare. Jej celem jest budowanie wizerunku leku jako marki nr 1 w dolegliwościach sezonu jesienno-zimowego.
0 2 0 0 0 28.08.2014Coca-Cola odpowiada internautom na InstagramieRozpoczęła się akcja Coca-Coli, w której prowadzony jest monitoring Instagrama pod kątem treści związanych z marką. Wychwytywane są również zdjęcia, które nie zostały opatrzone opisami czy hashtagami.
1 1 0 0 0 28.08.2014Sąsiedzi znowu gdzieś jadą. Drugi etap kampanii „Zabierz rodzinę na wspólne pomaganie!” (wideo)W sierpniu rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii zachęcającej rodziny do angażowania się w wolontariat. W telewizyjnych spotach Akademia Rozwoju Filantropii i Fundacja PZU przekonują, że warto wspólnie z bliskimi działać na rzecz społeczności lokalnej, sąsiedztwa, brać udział w akcjach dobroczynnych lub wspomagać wybrane organizacje i instytucje w działalności charytatywnej.
0 1 0 0 0 28.08.2014Legia utrzymuje znaczącą przewagę w mediach – Press Service Monitoring MediówLipiec był trzecim miesiącem z rzędu, w którym Legia okazała się najbardziej medialnym klubem T-Mobile Ekstraklasy – wynika z analizy Press Service Monitoringu Mediów. Tym razem drużyna uzyskała znaczącą przewagę przy dużej liczbie publikacji – inaczej niż w czerwcu, gdy trwała przerwa międzysezonowa i o klubach pisało się niewiele.