1 2 0 0 0 27.03.2015KER: Spot z Plushakiem i kobieta w kuchni w reklamie marki Dr Pepper seksistowskie (wideo)Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi, jakie wpłynęły na reklamę marki Plush. Uznała spot za seksistowski. Podobny werdykt wydała w sprawie kreacji marki Dr Pepper. KER oceniła też reklamę syropu Rutinacea Junior.
0 2 0 0 0 27.03.2015Rosną wydatki reklamowe polskiej branży turystycznej – odnotowuje CodemediaBranża turystyczna w Polsce wydała w 2014 r. na promocję ponad 188 mln zł, czyli o 16% więcej niż w 2013 r. – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Same biura podróży zwiększyły w ciągu roku wydatki z 27 do 45 mln zł (kwoty netto, po rabacie).
1 1 0 0 0 27.03.2015Jaguar XF na linach nad Tamizą (wideo)Zgodnie z zapowiedzią 24 marca marka Jaguar podjęła próbę przejechania samochodem po zawieszonych nad wodą linach. W ten sposób po raz pierwszy zaprezentowano światu nowy model XF.
0 1 0 0 0 27.03.2015PZL przejmuje od S4 obsługę marki KsiążęceKompania Piwowarska rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Książęce. W trwającym od grudnia konkursie ofert brały udział cztery firmy. Wygrało PZL.
2 6 0 0 0 26.03.2015Małgorzata Kożuchowska twarzą kampanii Avivy (wideo)Małgorzata Kożuchowska weźmie udział w kampanii firmy ubezpieczeniowej Aviva. Hasło działań, które rozpoczną się 6 kwietnia, brzmi: „Mam plan na nagłą zmianę planów”.
4 1 0 0 0 26.03.2015PKO BP w Internecie promuje aplikację mobilną (wideo)PKO Bank Polski realizuje kampanię internetową promującą aplikację mobilną. Spot informuje m.in. o możliwości założenia lokaty za pomocą IKO.
0 1 0 0 0 26.03.2015Siła marki równa się siła treści – raport Wave 8 Universal McCannKiedy konsumenci udostępniają treści? Na jakich urządzeniach? Czego oczekują od marek z różnych kategorii? Między innymi na te pytania starano się znaleźć odpowiedzi w ósmej edycji badania Wave przeprowadzonego przez Universal McCann.
1 1 0 0 0 26.03.2015Metafen znów „inaczej walczy z bólem” (wideo)23 marca rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa marki Metafen (Polpharma). W spocie ponownie pojawia się znany z poprzednich odsłon bohater – Andrzej Ból (czy też, jak sam się podpisuje: Bul).
0 1 0 0 0 26.03.2015Wielkanoc kosztuje Polaków trzy razy więcej niż zwykły weekend – analiza ProvidentaNa Wielkanoc w tym roku Polacy wydadzą średnio 363 zł. To trzy razy więcej niż podczas zwykłego weekendu, ale nadal mniej niż na Boże Narodzenie. Provident prezentuje wyniki cyklicznego badania opinii.
0 2 0 0 0 26.03.2015Internet jako źródło informacji o telewizji – raport IRCenterW kontekście telewizji internauci najczęściej szukają online informacji o programie telewizyjnym (średnio 5 mln zapytań miesięcznie). Relatywnie niskie jest natomiast zainteresowanie filmami dostępnymi w Internecie. IRCenter opublikował raport, w którym analizuje wzorce zachowań związanych z telewizją w wyszukiwarce Google.