E-mail popularniejszym narzędziem zakupowym niż media społecznościowe, blogi i rekomendacje - Marketing przy Kawie
E-mail popularniejszym narzędziem zakupowym niż media społecznościowe, blogi i rekomendacje
  • 0
  • 1
30.06.2013

E-mail popularniejszym narzędziem zakupowym niż media społecznościowe, blogi i rekomendacje

Brytyjscy i amerykańscy konsumenci i marketingowcy częściej poszukują informacji o produktach za pomocą e-maila niż poprzez media społecznościowe, blogi czy kanał mobilny. Wskazują na to wyniki badania The Economist Intelligence Unit.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56053 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 czerwca 2013