Dźwięk wpływa na wybory konsumentów przy sklepowej półce
  • 0
  • 1
8.11.2013

Dźwięk wpływa na wybory konsumentów przy sklepowej półce

Dźwięki zupełnie niezwiązane z produktem mogą wpływać na wybór, jakiego dokona konsument – odkryli naukowcy z azjatyckich szkół biznesu. Wyniki ich badań opublikował „Journal of Consumer Research”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

slgr

10 lat temu

To prawda

Ludzie nauczeni są do pewnego rodzaju "hałasu". Nie jest dla nas naturalne jeżeli jesteśmy na środku jeziora i jest absolutna cisza. Czujemy się nieswojo... Zachęcam do wypróbowania. Są nawet ludzie którzy lubią zasypiać przy włączonej suszarce albo odkurzaczu. Czują się wtedy bezpieczni.

8 listopada 2013

7 listopada 2013