Hasło „Zalicz ją w te wakacje” i zdjęcie biegaczki z nożem w głowie naruszają Kodeks etyki reklamy
  • 0
  • 2
8.11.2013

Hasło „Zalicz ją w te wakacje” i zdjęcie biegaczki z nożem w głowie naruszają Kodeks etyki reklamy

Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi dotyczące reklamy zewnętrznej Międzyszkolnego Klubu Sportowego Aurum Kobud ze Złotoryi oraz plakatu promującego film „Do zaliczenia”. Uznała, że obie reklamy naruszają Kodeks etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54851 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

edie

10 lat temu

Zero wyobraźni

Jestem dorosły, ale ten nóż w głowie to ohyda. Żenująco niski poziom plakatu.

7 listopada 2013