Dziennik.pl w nowej odsłonie
  • 0
  • 1
29.11.2007

Dziennik.pl w nowej odsłonie

Po roku obecności na rynku Dziennik.pl wprowadził nową szatę graficzną i zmienił układ strony. Jest dzięki temu jeszcze bogatszy w treści, nowocześniejszy i bardziej przejrzysty. Jednym z elementów obecnego wizerunku serwisu jest nowe logo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2007

Akcja edukacyjna Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie

Browary Polskie rozpoczynają akcję przeciwko pijanym kierowcom w Warszawie – „Prowadzący-niepijący”. W warszawskich lokalach, od 30 listopada do 16 grudnia zacznie obowiązywać Bezpieczny Ruch Imprezowy. Celem działań jest dotarcie do młodych kierowców, bawiących się w lokalach i wpojenie im zasady: jeśli piłeś alkohol, to nie wsiadaj za kierownicę samochodu. Do realizacji akcji w Warszawie zostaną wykorzystane interaktywne komunikatory „wizmarki”, które w Polsce zostaną zastosowane po raz pierwszy.