Akcja edukacyjna Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie - Marketing przy Kawie
Akcja edukacyjna Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie
  • 0
  • 1
29.11.2007

Akcja edukacyjna Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie

Browary Polskie rozpoczynają akcję przeciwko pijanym kierowcom w Warszawie – „Prowadzący-niepijący”. W warszawskich lokalach, od 30 listopada do 16 grudnia zacznie obowiązywać Bezpieczny Ruch Imprezowy. Celem działań jest dotarcie do młodych kierowców, bawiących się w lokalach i wpojenie im zasady: jeśli piłeś alkohol, to nie wsiadaj za kierownicę samochodu. Do realizacji akcji w Warszawie zostaną wykorzystane interaktywne komunikatory „wizmarki”, które w Polsce zostaną zastosowane po raz pierwszy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 listopada 2007