0 1 0 0 0 28.11.2007Firma AMS podpisała umowę z Metrem Warszawskim SAFirma reklamy zewnętrznej AMS SA i Metro Warszawskie SA podpisały umowę dotyczącą obsługi powierzchni reklamowej w wagonach metra. Umowa wchodzi w życie 1 grudnia i będzie obowiązywać przez trzy lata.
0 1 0 0 0 28.11.2007Politycy jak miasta i regiony potrzebują PR-uPaździernikowy raport wizerunkowy PRoto o branży PR w mediach powstał na podstawie 174 artykułów dotyczących public relations. Dziennikarze odnosili się w nich najczęściej do ogólnych zagadnień PR-u, przyszłości branży i tendencji jej rozwoju. Wielkim powodzeniem w mediach cieszył się też temat PR-u politycznego, obecny m.in. w licznych komentarzach i ocenach wizerunku partii i polityków.
1 1 0 0 0 28.11.2007McCann Erickson dla Nescafe26 listopada br. ruszyła ogólnopolska kampania promująca Nescafe Gold, kawę z segmentu Premium. Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja McCann Erickson.
0 1 0 0 0 28.11.2007SEG partnerem edukacyjnym GiełdyKapituła konkursu EduPartner, organizowanego przez Giełdę Papierów Wartościowych SA w Warszawie, przyznała Stowarzyszeniu Emitentów Giełdowych tytułu „GPW EduPartner” w zakresie upowszechniania dobrych praktyk spółek publicznych.
0 1 0 0 0 28.11.2007Niestandardowe standardy dla Ferrero RocherAgencja Communication Unlimited specjalnie dla marki Ferrero Rocher przygotowała innowacyjną kampanię out-of-home, której motywem przewodni są blask, przepych, luksus, bogactwo i lśnienie. Element przestrzenny w postaci pralin Rocher został wykonany na odbijającej światło folii.
0 1 0 0 0 28.11.2007Gustaw Biurowy wyłącznie dla TetyTeta, wrocławski producent oprogramowania biznesowego, podpisała umowę na wyłączność użycia komiksu o Gustawie Biurowym. Gustaw będzie wspomagał promocję firmy w prasie i Internecie jako główna ilustracja hasła „Teta. Ludzkie rozwiązania”.
0 1 0 0 0 28.11.2007Świąteczna promocja ProvidentaRuszyła świąteczna promocja Providenta, która potrwa do 17 grudnia. W ramach promocji, do kwoty wypłaconej pożyczki klient otrzymuje 10% jej wartości w prezencie, czyli nawet 500 złotych. Klient, który po obejrzeniu reklamy zadzwoni na infolinię w ciągu godziny, otrzyma dodatkowo: portfel lub 50 złotych.
0 1 0 0 0 28.11.2007TBWATelescope i Szkoła Mistrzów Reklamy dla Fundacji Warszawskie Hospicjum dla DzieciZ początkiem grudnia br. rozpocznie się kampania reklamowa pt. „Przytul mnie” dla Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci przygotowana przez TBWATelescope wspólnie ze studentami ze Szkoły Mistrzów Reklamy przy WSPiZ im. L. Koźminskiego.
0 1 0 0 0 28.11.2007Firma CSA otwiera biuro w BułgariiFirma CSA ogłasza otwarcie swojego biura w Bułgarii. Nowe biuro będzie mieściło się w Sofii, stolicy Bułgarii, a w jego ofercie znajdą się usługi świadczone przez szeroki wachlarz mówców i ekspertów.
0 1 0 0 0 28.11.2007Druga edycja Interactive Marketing Meeting już w styczniuGłównym tematem drugiej edycji Interactive Marketing Meeting będzie Prosument. Konferencja odbędzie się w Spale (17-18 stycznia). Program merytoryczny spotkania powstał dzięki inicjatywie Grupy Interaktywnej działającej w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.