„Dzień dobry, emocje” – startuje kampania wizerunkowa Gazety.pl (wideo)
  • 4
  • 5
1.03.2017

„Dzień dobry, emocje” – startuje kampania wizerunkowa Gazety.pl (wideo)

1 marca rozpoczęła się kampania wizerunkowa portalu Gazeta.pl. Reklamy z hasłem „Dzień dobry, emocje” mają podkreślać, że treści prezentowane przez serwis są angażujące, wysokiej jakości oraz pojawiają się w odpowiednim kontekście.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46831 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

1 marca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2017

Ile mogliśmy wydać na podstawowe produkty w sklepach detalicznych w 2016 r.? Wyniki badania GfK

W 2016 r. siła nabywcza Polaków dla handlu detalicznego wyniosła 89 mld euro. Blisko 43% z tej sumy przeznaczono na artykuły spożywcze. Wydatki na podstawowe kategorie produktowe, takie jak żywność, odzież oraz artykuły związane ze zdrowiem i urodą, obejmują 2/3 siły nabywczej dla handlu detalicznego. Potencjał nabywczy na wybrane kategorie produktowe jest zróżnicowany regionalnie, co pokazują wyniki badań GfK.