Espresso

8 lutego 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2017

Detaliści wykorzystują nowoczesne technologie, by dostarczyć konsumentom emocje i nowe doświadczenia. Raport Deloitte

Wolniejsze tempo rozwoju gospodarczego w najważniejszych gospodarkach świata i rozbudzone nastroje protekcjonistyczne skierowane przeciw globalizacji. To jedne z najważniejszych czynników utrudniających sytuację ekonomiczną sprzedawców detalicznych. Mimo tych przeszkód przychody 250 największych firm wyniosły w ubiegłym roku obrotowym (kończącym się najpóźniej w czerwcu 2016 r.) 4,31 bln dol. – pokazuje raport Deloitte.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Na marketingowym szlaku zawodowym

Trudno się nudzić, pracując w marketingu. Rynkowe trendy oraz potrzeby odbiorców zmieniają się przecież nieustannie. Sukces w tej dziedzinie wymaga od pracownika interdyscyplinarności. Warto więc zdobywać wiedzę według modelu litery T: zacząć od poznania specyfiki całego środowiska pracy (linia pozioma), aby następnie wybrać specjalizację (linia pionowa). Potrzeba tu pasji i wytrwałości, ale też solidnego zaplecza edukacyjnego w postaci kursów, szkoleń czy studiów podyplomowych.
(Informacja promocyjna)

7 lutego 2017

Poprzednie Następne