Co działa, a co nie w e-sklepie? Raport „Multiwyzwania” Shopera
  • 0
  • 1
11.03.2019

Co działa, a co nie w e-sklepie? Raport „Multiwyzwania” Shopera

Pozycjonowanie, promocja na Facebooku, kampanie reklamowe, promocje cenowe, aukcje internetowe, porównywarki cen, ciekawa szata graficzna, pisanie bloga, współpraca z influencerami… Sposobów na przyciągnięcie klientów do e-sklepu jest wiele. W raporcie „Multiwyzwania” Shoper prezentuje metody, które są najskuteczniejsze zdaniem sprzedawców działających na tej platformie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46831 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

11 marca 2019

8 marca 2019