Dynamiczny wzrost nakładów branży FMCG na reklamę w III kwartale 2015 r. - Marketing przy Kawie
Dynamiczny wzrost nakładów branży FMCG na reklamę w III kwartale 2015 r.
  • 0
  • 7
16.11.2015

Dynamiczny wzrost nakładów branży FMCG na reklamę w III kwartale 2015 r.

W trzecim kwartale 2015 r. sektor FMCG przeznaczył na reklamę ponad 224 mln zł. Oznacza to 12-procentowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Również na tle innych branż producenci FMCG, w porównaniu do 2014 r., zaliczyli wzrost. Najbardziej zwiększyli wydatki na promocję (o ponad 23 mln zł) – wynika z analizy przeprowadzonej przez firmę Codemedia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55736 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 listopada 2015

13 listopada 2015