Widzowie zadowoleni ze zmian w naziemnej telewizji cyfrowej – badanie MEC - Marketing przy Kawie
Widzowie zadowoleni ze zmian w naziemnej telewizji cyfrowej – badanie MEC
  • 0
  • 4
16.11.2015

Widzowie zadowoleni ze zmian w naziemnej telewizji cyfrowej – badanie MEC

Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie telewizyjnej. W rankingu najciekawszych stacji NTC zyskał Fokus, awansowały też Puls i TV4. Na multipleksie marzeń Polacy wciąż widzieliby międzynarodowe marki premium: Discovery, National Geographic czy AXN – pokazuje „Projekt cyfrowizja II”, druga edycja badania agencji mediowej MEC.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55736 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 listopada 2015