0 1 17.08.2009„Dwoimy się i troimy” – nowa kampania UPC Polskakampanie reklamowe Tweet17 sierpnia rusza jesienna kampania reklamowa UPC Polska pod hasłem „Dwoimy się i troimy”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 17.08.2009Content Media powiększa portfolioAgencja Content Media, specjalizująca się w pozyskiwaniu reklam dla wydawnictw sektora custom publishing włączyła do swojego portfolio kolejne tytuły dla takich firm jak Microsoft, Raiffeisen Bank, Honda, Kia i Aluplast.
0 6 0 0 0 14.08.2009PBI: Lato internautówTegoroczne wakacje internauci spędzają aktywnie i w plenerze. Ci, którzy wyjeżdżają, najchętniej samodzielnie organizują wycieczkę. Spędzający czas w mieście pojawiają się na koncertach oraz imprezach kulturalnych na świeżym powietrzu - wynika z sondażu przeprowadzonego przez PBI na próbie internautów w wieku 18-54.
0 1 0 0 0 14.08.2009Projekt szkoleniowy Promo Gifts 2009Pozyskanie środków unijnych z Unii Europejskiej w ramach programu Innowacyjna Gospodarka dało firmie Promo Gifts możliwość przeprowadzenia trzydniowych szkoleń sprzedażowych dla przedstawicieli branży reklamowej.
0 1 0 0 0 14.08.2009Mikrobloging – chwilowa moda czy przełomowa technika w komunikacji?O perspektywach dotyczących rozwoju serwisów społecznościowych dyskutowano 12 sierpnia br. podczas wakacyjnego warsztatu "Mikrobloging w instytucjach finansowych" zorganizowanego przez Bankier.pl i Forum Komunikacji Finansowej. Swoimi opiniami na temat przydatności mikrologów jako nowej formy komunikacji z klientami podzielili się m.in. przedstawicieli mikroblogujących w Polsce instytucji finansowych. Zaproszenie na spotkanie przyjął również twórca Blip.pl Marcin Jagodziński.