"Dwoimy się i troimy" - nowa kampania UPC Polska
  • 0
  • 1
17.08.2009

„Dwoimy się i troimy” – nowa kampania UPC Polska

17 sierpnia rusza jesienna kampania reklamowa UPC Polska pod hasłem „Dwoimy się i troimy”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 sierpnia 2009

14 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.08.2009

Mikrobloging – chwilowa moda czy przełomowa technika w komunikacji?

O perspektywach dotyczących rozwoju serwisów społecznościowych dyskutowano 12 sierpnia br. podczas wakacyjnego warsztatu "Mikrobloging w instytucjach finansowych" zorganizowanego przez Bankier.pl i Forum Komunikacji Finansowej. Swoimi opiniami na temat przydatności mikrologów jako nowej formy komunikacji z klientami podzielili się m.in. przedstawicieli mikroblogujących w Polsce instytucji finansowych. Zaproszenie na spotkanie przyjął również twórca Blip.pl Marcin Jagodziński.