Projekt szkoleniowy Promo Gifts 2009
  • 0
  • 1
14.08.2009

Projekt szkoleniowy Promo Gifts 2009

Pozyskanie środków unijnych z Unii Europejskiej w ramach programu Innowacyjna Gospodarka dało firmie Promo Gifts możliwość przeprowadzenia trzydniowych szkoleń sprzedażowych dla przedstawicieli branży reklamowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.08.2009

Mikrobloging – chwilowa moda czy przełomowa technika w komunikacji?

O perspektywach dotyczących rozwoju serwisów społecznościowych dyskutowano 12 sierpnia br. podczas wakacyjnego warsztatu "Mikrobloging w instytucjach finansowych" zorganizowanego przez Bankier.pl i Forum Komunikacji Finansowej. Swoimi opiniami na temat przydatności mikrologów jako nowej formy komunikacji z klientami podzielili się m.in. przedstawicieli mikroblogujących w Polsce instytucji finansowych. Zaproszenie na spotkanie przyjął również twórca Blip.pl Marcin Jagodziński.