0 1 0 0 0 3.06.2009Ruszyła nowa kampania reklamowa konta osobistego w Alior BankuPod hasłem „Za pewne rzeczy nie powinieneś płacić” wystartowała kampania reklamowa, promującą konta osobiste Alior Banku.
0 1 0 0 0 3.06.2009Evolution PR wesprze sewris WyjątkowyPrezent.plAgencja Evolution PR od czerwca odpowiadać będzie za kompleksową obsługę media relations oraz za wsparcie marketingowych projektów serwisu WyjątkowyPrezent.pl.
0 1 0 0 0 3.06.2009Planet PR w drodze na MarsaAgencja Planet PR zakończyła kampanię wizerunkową na rzecz projektu Skarabeusz, wspólnego dzieła konstruktorów ze Studenckiego Koła Astronautycznego i stowarzyszenia Mars Society Polska. Działania agencji oraz wsparcie sponsorów, umożliwiły udział robota w międzynarodowym konkursie łazików marsjańskich, University Rover Challenge 2009 na pustyni w amerykańskim stanie Utah.
0 1 0 0 0 3.06.2009Gruszki na wierzbie czyli pierwsze spotkanie Poznań PRW sobotę 30 maja w kawiarni U mnie czy u ciebie poznańscy PR-owcy spotkali się by rozmawiać na temat ewolucji marki.
0 1 0 0 0 3.06.2009Seminarium „Do You also want to turn a shopper into a buyer?”"Do You also want to turn a shopper into a buyer?" - pod tym hasłem organizowane jest seminarium dotyczące OPP Marketingu.
0 1 0 0 0 3.06.2009Media Concept dla Heineken Open`er Festival1 czerwca rozpoczęła się zaplanowana przez dom mediowy Media Concept, miesięczna kampania outdoorowa informująca o zbliżającym się terminie Heineken Open`er Festiwal.
0 1 0 0 0 3.06.2009Rekordowa liczba zgłoszeń w IV edycji konkursu Golden ArrowNa IV edycję konkursu Golden Arrow współorganizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i VFP Communications (wydawcę m.in. Media i Marketing Polska) napłynęły 153 zgłoszenia w 13 kategoriach. To najwięcej w czteroletniej historii tego konkursu.
0 1 0 0 0 3.06.2009Firma TP Internet zmieniła nazwę na Contact CenterTP Internet sp. z o.o. – firma outsourcingowa z branży telemarketingowej – zmieniła nazwę na Contact Center sp. z o.o.
0 1 0 0 0 3.06.200916 Międzynarodowy Festiwal Golden Drum16 Międzynarodowy Festiwal Reklamowy Golden Drum odbędzie się w Portorož na Słowenii, między 4 -9 października.
0 1 0 0 0 3.06.2009Agencja Albert Lumberjacker nawiązuje współpracę z firmą Enel-MedAgencja Albert Lumberjacker pozyskała nowego klienta. Jest nim sieć centrów medycznych w Polsce - Enel-Med.