0 1 0 0 0 20.08.2009Żabka wspiera bezdomne zwierzęta we WrocławiuJuż po raz drugi w sieci sklepów Żabka na terenie Wrocławia zbierane będą pieniądze dla najbardziej potrzebujących zwierząt będących pod opieką Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami – Oddział we Wrocławiu. Akcja potrwa do końca października br.
1 1 0 0 0 20.08.2009Just autorem kolejnej odsłony kampanii CrunchipsRozpoczęła się kolejna odsłona kampanii “Jest Crunchips! Jest impreza!”.
0 1 0 0 0 20.08.2009Stabilo w rękach VanguardPRKrakowska agencja public relations VanguardPR – Grupa Adweb zajmie się działaniami z zakresu e-PR dla marki Stabilo.
0 1 0 0 0 20.08.2009Konkurs dla wydawców NovemNovem – firma działająca w obszarze performance marketingu – zaprosiła wszystkich wydawców ze swojej sieci afiliacyjnej do aktywnego udziału w programach partnerskich opartych na mechanizmie reklam ofertowych, czyli tzw. feedów.
0 1 0 0 1 20.08.2009Festiwal Solidarności na nośniku Braughman Group MediaBraughman Group Media, na zlecenie Europejskiego Centrum Solidarności realizuje wielkoformatową odsłonę kampanii Festiwalu Solidarności.
0 1 0 0 0 20.08.2009Polki w designie – premiera w Londynie"Discovering woman in Polish design: Interviews and Conversations" autorstwa Giano Luca Amadei, wydana przez Blueprint, to jedna z publikacji realizowanych w ramach Sezonu Polskiego w Wielkiej Brytanii.
0 1 0 0 0 20.08.2009„Każdy ma coś z IKEA” – konkurs IKEA KrakówW związku z wprowadzeniem nowego katalogu produktów „IKEA - 2010”, IKEA Kraków ogłasza konkurs „Każdy ma coś z IKEA”.
0 1 0 0 0 20.08.2009Nowy klient Sigma International (Poland)Agencja Sigma International (Poland) rozpoczęła w sierpniu współpracę z firmą Propharma.
0 1 0 0 0 19.08.2009Konsument – jaki jest?Ponad 60 proc. z nas jest zadowolonych z poziomu przestrzegania przez przedsiębiorców przepisów chroniących konsumentów. Chętnie egzekwujemy swoje prawa – reklamujemy wadliwe produkty, a jeśli to nie pomoże – częściej niż przeciętny mieszkaniec UE podejmujemy dalsze kroki w dochodzeniu swoich praw.
0 1 0 0 1 19.08.2009„Power to the People Wave 4” – raport Universal McCann na temat mediów społecznościowychRaport „Power to the People Wave 4” to kolejna, czwarta edycja badania Universal McCann na temat mediów społecznościowych i trendów w tym obszarze. Badanie zostało zrealizowane w okresie od października 2008 r. do marca 2009 r. i wzięło w nim udział 22,729 aktywnych internautów w 38 krajach.