Duracell, „Gwiezdne wojny” i siła wyobraźni (wideo) - Marketing przy Kawie
Duracell, „Gwiezdne wojny” i siła wyobraźni (wideo)
  • 1
  • 1
2.11.2015

Duracell, „Gwiezdne wojny” i siła wyobraźni (wideo)

Marka Duracell rozpoczęła globalną kampanię nawiązującą do kolejnej części filmu „Gwiezdne wojny”. Polska premiera „Przebudzenia Mocy” odbędzie się 18 grudnia. W 60-sekundowym spocie młody Jedi stawia czoła przeważającym siłom wroga.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56229 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 listopada 2015