Grupa Onet-RASP wprowadza markę dla pokolenia Y i promuje ją w kampanii - Marketing przy Kawie
Grupa Onet-RASP wprowadza markę dla pokolenia Y i promuje ją w kampanii
  • 0
  • 6
2.11.2015

Grupa Onet-RASP wprowadza markę dla pokolenia Y i promuje ją w kampanii

2 listopada odbyła się premiera Noizz – nowej marki Grupy Onet-RASP. Ma to być serwis tworzony przez milenialsów dla milenialsów. Jego wprowadzeniu towarzyszy kampania reklamowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 października 2015