Kampania NC+ promująca transmisje meczów Ligi Mistrzów (wideo)
  • 1
  • 1
14.08.2015

Kampania NC+ promująca transmisje meczów Ligi Mistrzów (wideo)

„Emocje na wyłączność” – to główne hasło startującej 17 sierpnia kampanii NC+, promującej transmisje piłkarskie UEFA Champions League.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Łuki

9 lat temu

Zawsze jest drugie dno

2012 Agency to chyba najwięksi amatorzy w marketingu. Robią tę kampanię, mimo, że już rok temu nc+ transmitowało LM. Powód jest prosty: w tym roku nie będą puszczać ligi hiszpańskiej, francuskiej i włoskiej. Jestem przekonany, że ponad 3/4 abonentów nc+ ma u nich pakiet, ze względu na w/w ligi. Teraz zachowali się jak ostatnie dzieciaki, bo do tej pory nie było oficjalnego komunikatu informującego, że rozgrywki na które czeka tysiące fanów nie będą transmitowane. Dopiero dziś jakiś baran na facebooku który zajmuje się ich fp rzuca wszędzie te same posty informujące, że przecież będzie super ekstraklasa i liga mistrzów.

Dno i 50 metrów mułu, takiej amatorki dawno w Polsce nie widziałem.

14 sierpnia 2015

13 sierpnia 2015