„Dom z Wyższą Kulturą” – ogólnopolski konkurs dla instytucji kultury - Marketing przy Kawie
„Dom z Wyższą Kulturą” – ogólnopolski konkurs dla instytucji kultury
  • 0
  • 1
1.02.2011

„Dom z Wyższą Kulturą” – ogólnopolski konkurs dla instytucji kultury

Alior Bank rozpoczął trzecią edycję konkursu „Dom z Wyższą Kulturą”. Akcja skierowana jest do domów kultury, stowarzyszeń, fundacji, bibliotek oraz grup nieformalnych, a jej celem jest dofinansowanie najciekawszych projektów aktywizujących lokalną społeczność.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lutego 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2011

Nowa strategia komercyjna MTV Networks Polska

Grupa MTV Networks Polska – nadawca programów telewizyjnych, zarządzająca witrynami internetowymi i przedsięwzięciami multimedialnymi marek MTV Polska, VH1 Polska, Viva Polska, Comedy Central Polska, Nickelodeon Polska, MTVNHD oraz europejskimi kanałami MTV European, VH1 European i VH1 Classic European – wprowadza nową strategię komercyjną. Strategia opiera się na rozwoju oferty niestandardowej oraz partnerstwie marketingowym z klientami.