24 miliony Polaków szukało szczęścia w salonikach Kolportera
  • 0
  • 1
1.02.2011

24 miliony Polaków szukało szczęścia w salonikach Kolportera

Kolektury Totalizatora Sportowego funkcjonują w 530 salonikach prasowych Kolportera. W 2010 roku przeszło 24 miliony Polaków próbowało w nich wygrać wielkie pieniądze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lutego 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2011

Nowa strategia komercyjna MTV Networks Polska

Grupa MTV Networks Polska – nadawca programów telewizyjnych, zarządzająca witrynami internetowymi i przedsięwzięciami multimedialnymi marek MTV Polska, VH1 Polska, Viva Polska, Comedy Central Polska, Nickelodeon Polska, MTVNHD oraz europejskimi kanałami MTV European, VH1 European i VH1 Classic European – wprowadza nową strategię komercyjną. Strategia opiera się na rozwoju oferty niestandardowej oraz partnerstwie marketingowym z klientami.