Czego obawia się świat, czym martwią się Polacy
  • 0
  • 2
1.02.2011

Czego obawia się świat, czym martwią się Polacy

Bezrobocie, stan opieki zdrowotnej oraz bieda i nierówności społeczne to zagadnienia najbardziej niepokojące Polaków. Obawa o stan opieki zdrowotnej w kraju jest przez Polaków wymieniana znacznie częściej niż przeciętnie na świecie. Z kolei wyraźnie rzadziej niż w większości badanych krajów martwimy się przestępczością oraz zagrożeniami dla środowiska naturalnego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53992 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lutego 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2011

Nowa strategia komercyjna MTV Networks Polska

Grupa MTV Networks Polska – nadawca programów telewizyjnych, zarządzająca witrynami internetowymi i przedsięwzięciami multimedialnymi marek MTV Polska, VH1 Polska, Viva Polska, Comedy Central Polska, Nickelodeon Polska, MTVNHD oraz europejskimi kanałami MTV European, VH1 European i VH1 Classic European – wprowadza nową strategię komercyjną. Strategia opiera się na rozwoju oferty niestandardowej oraz partnerstwie marketingowym z klientami.