Espresso

7 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2007

Lokata Żywiołowe Oszczędzanie, kolejna oferta PKO BP na wielkim formacie Madson & Grey przy Puławskiej w Warszawie

Kolejna wielkoformatowa ekspozycja reklamy zewnętrznej zrealizowana przez firmę Madson & Grey, zlokalizowana została na dwóch ścianach budynku przy ul.Puławskiej 11 i ul.Goworka w Warszawie. Reklama jest elementem kampanii wprowadzającej na rynek nowy produkt depozytowy – lokatę połączoną z dwoma funduszami inwestycyjnymi. Lokaty gwarantują stały zysk i dynamiczne pomnażanie oszczędności. Dodatkowo można wygrać samochód Nissan Micra Cabrio.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2007

Zostań naszym sędzią

Profesjonalnemu badaniu wariografem poddadzą się pracownicy Działu Reklamy „Życia na Gorąco” w trakcie spotkań z klientami. To wielki finał trwającej ponad miesiąc kampanii B2B „Życia na Gorąco”. Już od 7 marca na stronie www.prawdaozyciu.pl pracownicy Działu Reklamy, śpiewając piosenkę „Oh, życie kocham cię nad życie”, zaproszą klientów na spotkanie, podczas którego, podłączeni do wykrywacza kłamstw, odpowiedzą na pytania dotyczące pisma jako medium reklamowego. Za kreację, mediaplan, przygotowanie i koordynowanie kampanii odpowiada Agencja Tomorrow.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2007

Medialna ofensywa Łowicza

Wystartowała pierwsza w tym roku multimedialna kampania reklamowa marki Łowicz (Agros Nova). Dwie wersie spotu reklamowego o długości 30 i 15 sekund będą emitowane we wszystkich ogólnopolskich naziemnych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych (At Media). Celem kampanii jest zwiększenie świadomości pozycji marki Łowicz w kategorii sosów gotowych (niekwestionowany numer 1), pokazanie jej kompetencji w tej kategorii oraz walorów smakowych produktów.

Poprzednie Następne