Krakowianie rozmawiają o zdrowiu - Marketing przy Kawie
Krakowianie rozmawiają o zdrowiu
  • 0
  • 1
10.10.2007

Krakowianie rozmawiają o zdrowiu

24 października 2007 w Pałacu Pugetów w Krakowie rozpocznie się cykl debat poświęconych propagowaniu profilaktyki zdrowotnej. Będzie to seria spotkań popularyzujących najnowsze metody zapobiegania różnym groźnym chorobom cywilizacyjnym (między innymi nowotworowym, chorobom układu krążenia, otyłości, osteoporozie). Cykl potrwa od października 2007 do maja 2008 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54940 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2007

IFRA nagradza "Gazetę Wyborczą" za multimedialną kampanię w obronie Doliny Rospudy

Akcja "Gazety" została wyróżniona w konkursie XMA Cross Media Awards 2007 zorganizowanym przez IFRA - Międzynarodowe Stowarzyszenie Technologii Mediów i Gazet. W konkursie ocenianych było 50 projektów zrealizowanych przez gazety z 18 krajów. "Gazeta Wyborcza" otrzymała główną nagrodę w kategorii gazet o nakładzie powyżej 250 tys. egzemplarzy, wyprzedzając m.in. hiszpański "El Pais" i angielski "The Daily Telegraph".

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2007

Kolejna odsłona kampanii Chio „Weź się wyraź” z Peppermint

Rozpoczęła się jesienna promocja konsumencka Boys&Girls pod hasłem „Weź się wyraź” dla marki chipsów Chio. Działania mają charakter wizerunkowy, a ich celem jest wzrost sprzedaży produktów Chio należących do firmy The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o. o. Kreacją i przygotowaniem promocji sprzedaży jak i działaniami komunikacyjnymi, w tym realizacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja marketing services Peppermint.