"Dom Dobrej Energii" - wspólna inicjatywa koncernów Bosch, Junkers i Osram
  • 0
  • 1
29.07.2008

„Dom Dobrej Energii” – wspólna inicjatywa koncernów Bosch, Junkers i Osram

Pegasus Public Relations rozpoczęła realizację kampanii społecznej "Dom Dobrej Energii", inicjatywy trzech międzynarodowych koncernów Bosch, Junkers, Osram. Kampania ma na celu edukację społeczeństwa na temat konieczności oszczędzania energii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lipca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2008

Lenovo uruchamia blog dla sportowców jadących do Pekinu

Firma Lenovo uruchomiła blog i witrynę internetową dla sportowców, którzy trenują przed Igrzyskami Olimpijskim Pekin 2008. Po raz pierwszy w historii Igrzysk Olimpijskich uczestnicy będą prowadzić blogi w trakcie zawodów. Do 2008 r. zawodnikom wolno było prowadzić blogi tylko do dnia otwarcia Igrzysk Olimpijskich. W tym roku nowe przepisy Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego zezwoliły sportowcom na pisanie o swoich doświadczeniach również podczas 17 dni Olimpiady.