0 1 0 0 0 7.08.2008UBM – nowym klientem Agencji Blue Point PRAgencja Blue Point Public Relations rozpoczęła współpracę z międzynarodową firmą deweloperską UBM. W ramach obsługi public relations agencja odpowiedzialna będzie za: opracowanie i realizację strategii media relations, działania e-PR, organizację wydarzeń specjalnych, projekty i produkcję materiałów promocyjnych związanych z realizacją wrocławskiej inwestycji UBM – Ogrody Bielańskie.
0 1 0 0 0 7.08.2008AS Media Design dla WonderboxAgencja AS Media Design rozpoczęła współpracę z Wonderbox Pologne, filią francuskiej firmy Multipass – Wonderbox.
0 1 0 0 0 7.08.2008Advertiva dla oliwy MoniniAgencja reklamowa Advertiva przygotowała przewodnik kulinarny dla włoskiej firmy Monini - producenta oliwy z oliwek extra vergine.
0 1 0 0 0 7.08.2008Współpraca lokalnego biznesu i UM w Krośnie – Karpackie Klimaty 2008Rabaty cenowe, karpackie dania i trunki w menu, zmieniony wystrój lokali oraz wiele innych dodatkowych atrakcji - tak prywatni przedsiębiorcy z krośnieńskiej branży gastronomicznej i hotelarskiej wesprą Urząd Miejski w działaniach na rzecz Karpackich Klimatów; międzynarodowej imprezy, promującej nie tylko miasto, ale i cały region karpacki.
0 1 0 0 0 7.08.2008Laury Klienta 2008 dla marki BoschProdukty marki Bosch zostały uhonorowane godłem „Laur Klienta 2008” w czterech kategoriach: godło „Złoty Laur Klienta” otrzymały pralki, „Srebrny” zmywarki oraz płyty gazowe i elektryczne, a „Brązowy” – chłodziarko-zamrażarki.
0 1 0 0 0 6.08.2008Megabranding nie dla każdego (AdAge) Al Ries, Pitfalls of Megabranding, Advertising Age, 04.08.2008Jeden z największych autorytetów światowego marketingu ostrzega przed pochopnym wprowadzaniem submarek w branży FMCG. Szeroki asortyment produktów sprawdza się w internecie, w realnych sklepach już niekoniecznie.
0 1 0 0 0 6.08.2008Agencja PR GCI Warszawa teraz pod nazwą Cohn&WolfePod nazwą Cohn&Wolfe działa od dzisiaj należąca w Polsce do Grey Group (WPP) agencja public relations GCI Warszawa. Zmiana wynika z globalnego połączenia GCI Group i Cohn&Wolfe, co ma na celu stworzenie dynamicznej agencji o światowym zasięgu, dostosowanej do zmieniającego się środowiska komunikacji.
0 1 0 0 0 6.08.2008Link PR z Programem ABC Bezpieczeństwa w TrójmieścieAgencja Link PR jest pomysłodawcą ogólnopolskiego Programu ABC Bezpieczeństwa. 9 sierpnia po raz kolejny w ramach działań Programu ABC Bezpieczeństwa przy molo w Sopocie odbędzie się Piknik Motoryzacyjny, tym razem z udziałem znanych aktorów.
0 1 0 0 0 6.08.2008Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ogłasza przetag na przygotowanie kampanii edukacyjno – promocyjnejNarodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ogłasza przetarg nieograniczony na przygotowanie kampanii edukacyjno - promocyjnej na temat zmian klimatu w ramach konferencji Narodów Zjednoczonych COP 14.
0 1 0 0 0 6.08.2008ExpressYourself – kampania wizerunkowa wypożyczalni samochodów ExpressPonad 250 000 unikalnych użytkowników i 9200 zaprojektowanych przez Internautów samochodów - to bilans akcji marketingowej w sektorze Rent a Car – ExpressYourself.