0 1 0 0 0 11.12.2007Schulz dla PolpharmyAgencja Schulz zrealizowała kampanię dla marki Ibufen Total, należącej do polskiego producenta leków - firmy Polpharma. Działania promocyjne objęły przygotowanie 30 - sekundowego spotu reklamowego, który został wyemitowany w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych.
0 1 0 0 0 11.12.2007Schulz i Ustronianka zapraszają na skoki narciarskieAgencja Schulz przygotowała kampanię telewizyjną dla ogólnopolskiego producenta napojów - Wytwórni Naturalnych Wód Mineralnych Ustronianka. Działania obejmują realizację trzech spotów reklamowych, które są wsparciem marketingowym dla akcji konsumenckiej pod hasłem „Rodzinny wypoczynek z Ustronianką”.
0 1 0 0 0 11.12.2007Allegro, wino i serAgencja Allegro była odpowiedzialna za zorganizowanie i prowadzenie działań public relations dla jednego z największych wydarzeń branży spożywczej w Warszawie – konferencji European Food Art Warsaw 2007.
0 1 0 0 0 11.12.2007Wspólna inicjatywa Ghelamco Poland i Akademii Sztuk Pięknych we WrocławiuOd poniedziałku 10 grudnia wszyscy studenci i absolwenci kierunku Rzeźba Akademii Sztuk Pięknych z Wrocławia mogą startować w konkursie na projekt rzeźby pt.: „Identyfikacja miejsca”. Obiekt stanie przy placu gen. Józefa Bema w pobliżu nowo wznoszonego kompleksu architektonicznego „Bema Plaza” realizowanego przez firmę Ghelamco Poland – współorganizatora i pomysłodawcę konkursu.
0 1 0 0 0 11.12.2007„Autor, autor!” – Spotkanie dziennikarzy i blogerówW najbliższy piątek, 14 grudnia 2007, w siedzibie Agory odbędzie się organizowane przez platformę Blox.pl spotkanie znanych blogerów i dziennikarzy. Celem jest wzajemne poznanie i integracja obu środowisk oraz dyskusja o ich współzależności i kierunkach rozwoju.
0 1 0 0 0 11.12.2007Noworoczne pakiety promocyjne w ofercie reklamowej Echo MiastaEcho Miasta – miejska gazeta ogłoszeniowa z dniem 10 grudnia b.r. wprowadziła do swojej oferty reklamowej dwa nowe produkty: „Noworoczny pakiet XL” oraz „Noworoczny pakiet XXL”.
0 1 0 0 0 11.12.2007Nowe narzędzie Clear Channel PolandClear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, wprowadziła nowe narzędzie informatyczne - System Segmentacji Topograficznej, który pozwala na zaplanowanie kampanii outdoorowej dla precyzyjnie określonej grupy celowej.
0 1 0 0 0 11.12.2007Promocja miasta na Rajdzie BarbórkaW sobotę mieliśmy okazję kibicować Michałowi Jackiewiczowi i Kasi Kowalskiej, którzy startowali w 45. Rajdzie Barbórka. Płock Rally Team przywiózł na rajd N-grupowy, 300-konny Mitsubishi Lancer Evo VIII. Uwagę zwracał oryginalny branding samochodu. Mitsubishi oprócz logotypów płockich firm, opatrzone zostało herbem Miasta Płocka oraz zarysem Wzgórza Tumskiego.
0 1 0 0 0 11.12.2007„Gazele Biznesu 2007” z najnowszym wydaniem „Pulsu Biznesu”10 grudnia wszyscy prenumeratorzy "Pulsu Biznesu" otrzymują wraz z dziennikiem dodatek specjalny "Gazele Biznesu 2007". Już po raz siódmy redakcja prezentuje w nim ranking najdynamiczniej rozwijających się polskich firm średniej wielkości, który w tym roku zgromadził prawie 4 tys. przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 11.12.2007Przetarg na organizację Gali Media Trendy 2008 rozstrzygniętyStowarzyszenie Agencji Reklamowych wybrało projekt organizacji Gali konkursu Media Trendy 2008. Zwycięski program został stworzony przez agencję Multi Event Sp. z o.o. Rozstrzygnięcie konkursu i towarzysząca mu uroczysta Gala odbędzie się 10 marca przyszłego roku.