Content marketing w natarciu – badanie HG Media International
  • 0
  • 6
7.09.2015

Content marketing w natarciu – badanie HG Media International

W 2014 r. dwie trzecie klientów agencji PR zwiększyło wydatki na content marketing – pokazuje badanie przeprowadzone przez HG Media International. Wzięło w nim udział 26 firm z pięciu kontynentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 września 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
4.09.2015

Medialność miast serialowych (raport PSMM)

Press-Service Monitoring Mediów po raz piąty sprawdził, jaki efekt w mediach przynosi lokowanie miejscowości w telewizyjnych produkcjach. Koniem pociągowym zestawienia obejmującego doniesienia medialne na temat miast w kontekście seriali z I kwartału br. okazało się „Prawo Agaty”. Produkcja zaowocowała 877 publikacjami dla Warszawy oraz 502 dla Gdańska. Tym samym miasta te zajęły pierwszą i trzecią lokatę w podsumowaniu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.09.2015

Badania neuromarketingowe – co naprawdę mierzymy i co z tego wynika (szkolenie PTBRiO)

25 września PTBRiO organizuje szkolenie na temat neuromarketingu. Na przykładach z polskiego rynku pokazane zostanie to, co intryguje każdego specjalistę marketingu i reklamodawcę – jak respondenci reagują na dany atrybut produktowy, czy i w jakim stopniu reagują na oferowaną im korzyść oraz – co chyba najważniejsze na dzisiejszym zatłoczonym rynku – czy potencjalni klienci łączą przekaz z marką.