Globalne partnerstwo Coca-Coli i Czerwonego Krzyża - Marketing przy Kawie
Globalne partnerstwo Coca-Coli i Czerwonego Krzyża
  • 0
  • 1
21.01.2011

Globalne partnerstwo Coca-Coli i Czerwonego Krzyża

Coca-Cola oraz największa na świecie organizacja humanitarna, Międzynarodowa Federacja Krajowych Stowarzyszeń Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca (IFRC) ogłosiły zawarcie globalnego partnerstwa w celu rozszerzenia wzajemnej współpracy. Umowę podpisano na trzy lata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 stycznia 2011