„Dobra kawa, dobry burger czy FHOlerę dobry uczynek?” – Fundacja Hospicjum Onkologiczne prosi o wsparcie (wideo) - Marketing przy Kawie
„Dobra kawa, dobry burger czy FHOlerę dobry uczynek?” – Fundacja Hospicjum Onkologiczne prosi o wsparcie (wideo)
  • 1
  • 1
18.01.2017

„Dobra kawa, dobry burger czy FHOlerę dobry uczynek?” – Fundacja Hospicjum Onkologiczne prosi o wsparcie (wideo)

Co chcesz za 18,60 zł? Dobrego burgera, dobrą kawę czy samo dobro? – pyta Fundacja Hospicjum Onkologiczne. Co można za taką kwotę i co dobrego dzieje się dzięki darczyńcom, pokazuje spot organizacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56524 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Piotr

8 lat temu

A nie lepiej 12 tys. wpłat po 9.99?

To chyba łatwiejsze do osiągnięcia. Co zaś do spotu to raczej niestety zniecheca do wspierania.

18 stycznia 2017

17 stycznia 2017