Orange traci pozycję lidera w rankingu najbardziej aktywnych marek w telewizji – analiza Codemedia - Marketing przy Kawie
Orange traci pozycję lidera w rankingu najbardziej aktywnych marek w telewizji – analiza Codemedia
  • 0
  • 2
18.01.2017

Orange traci pozycję lidera w rankingu najbardziej aktywnych marek w telewizji – analiza Codemedia

Marką najaktywniejszą reklamowo w telewizji w 2016 r. był Lidl (GRP 70 143) – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Orange, zeszłoroczny lider zestawienia marek mających ponad 20 000 GRP, spadł o dwie pozycje. Wyprzedził go jego branżowy konkurent – T-Mobile, który zdecydowanie zwiększył aktywność w minionym roku (+76%).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 stycznia 2017