Spadają wskaźniki reputacji krajów z pierwszej dziesiątki światowego rankingu Anholt-GfK - Marketing przy Kawie
Spadają wskaźniki reputacji krajów z pierwszej dziesiątki światowego rankingu Anholt-GfK
  • 0
  • 1
17.01.2017

Spadają wskaźniki reputacji krajów z pierwszej dziesiątki światowego rankingu Anholt-GfK

Wielka Brytania, Stany Zjednoczone i Niemcy – marki tych krajów najbardziej straciły wizerunkowo w 2016 r. Kanada wyprzedziła Francję i znalazła się na 4. miejscu – to wyniki Anholt-GfK Nation Brands Index (NBI). Polska zajmuje 26. pozycję wśród pięćdziesięciu państw.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56922 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 stycznia 2017