0 1 3.10.2007Diabetycy do tablicykampanie społeczne TweetRusza ogólnopolska akcja „Diabetycy do tablicy”, skierowana do młodych diabetyków i ich nauczycieli.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.10.2007Nowy klient serwisu PressOffice.plPressOffice.pl podpisał umowę na obsługę wirtualnego biura prasowego ze spółką e-ProfitSystem, specjalizującą się w edukacji finansowej i zarządzaniu finansami osobistymi. PressOffice.pl wspomagać będzie działania komunikacyjne oraz medialne firmy e-ProfitSystem, zajmie się także dystrybucją komunikatów prasowych i obsługą bazy dziennikarzy specjalizujących się w branży Klienta.
0 1 0 0 0 2.10.2007Ariston gwarantuje jeszcze więcej korzyści„Gwarancja korzyści” – pod takim hasłem ruszyła promocja pralek Aqualtis marki Ariston.
0 1 0 0 0 2.10.2007Zupełnie inna jazda w Cropp TownCropp Town ruszył z kolejną prowokującą kampanią pod hasłem "Zupełnie inna jazda". Głównym motywem akcji są dwa odważne znaki drogowe, które podkreślają, że Cropp Town to miejsce stworzone dla chłopców i dla dziewczynek.
0 1 0 0 0 2.10.2007Universum dla ReservedUniversum Promotion Group po raz kolejny nawiązał współpracę z firmą LPP. Tym razem na wielkoformatowych nośnikach należących do UPG prezentowana jest najnowsza kampania marki Reserved – „Paris mon amour”.