0 1 0 0 0 30.07.2007Nowa osobowość salonów Time TrendSiec salonów z zegarkami Time Trend nawiązała współpracę z wiodącym polskim studiem projektowym – Robert Majkut Design Studio. Pierwsze efekty współpracy będziemy mogli obejrzeć pod koniec sierpnia br, kiedy to świat ujrzy pierwszy salon widziany oczami projektanta.
0 1 0 0 0 30.07.2007Hill & Knowlton współpracuje z CogenzHill & Knowlton, międzynarodowa firma doradztwa komunikacyjnego, nawiązała globalną współpracę z Cogenz Limited, londyńskim dostawcą oprogramowania Enterprise 2.0.
0 1 0 0 0 30.07.2007Sieć SuperNet 6×3 najbardziej dynamiczna w segmencie 18 m2Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, zwiększyła sieć nośników SuperNet 6x3 o 500 nowych powierzchni reklamowych i obecnie oferuje ich 1 400 w 15 największych aglomeracjach. Od pierwszego października oferta SuperNet 6x3 powiększy się o kolejne nowe lokalizacje do poziomu 1 650 powierzchni reklamowych.
0 1 0 0 0 30.07.2007Sklepy zarabiają dzięki porównywarkom cenPorównywarka cen Nokaut.pl wprowadza dla wszystkich współpracujących z nią sklepów nową funkcjonalność, która pozwoli każdemu klientowi serwisu zmierzyć skuteczność wydatków na promocję swojego sklepu.
0 1 0 0 0 30.07.2007Sony Ericsson nad morzemAirboardy i MobiJety z reklamą telefonu komórkowego Sony Ericsson W200i można oglądać od 13 lipca w nadmorskich miejscowościach całego wybrzeża. Kampanię trwającą do 26 sierpnia realizuje Jet Line na zlecenie domu mediowego Mediaedge:cia.
0 1 0 0 0 30.07.2007Partnerska Rodzina na outdoorzeA mój facet umie zmieść wszystko z powierzchni ziemi, A mój tata ciągle zasuwa i Świetnie wiążę koniec z końcem – to trzy hasła, które od początku sierpnia pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce. Partnerem ogólnopolskiej kampanii społecznej jest Clear Channel Poland.
0 1 0 0 0 30.07.2007iPhone po polskuSzum medialny, który w Stanach Zjednoczonych wytworzył się wokół iPhone’a, dotarł również do Polski. Jak wynika z badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR), o nowym gadżecie firmy Apple słyszało niemal 60 proc. młodych Polaków.
0 1 0 0 0 30.07.20073M dla Banku Ochrony ŚrodowiskaJeden z największych banków na rynku polskim – Bank Ochrony Środowiska S.A. przeprowadził kampanię reklamową nowego produktu – ubezpieczenia lokacyjno-inwestycyjnego sprzedawanego pod nazwą „Plan Inwestycyjny Najlepszy z Najlepszych”. 3M Poland wspiera jeden z elementów promocyjnych tej kampanii.
0 1 0 0 0 30.07.2007PRowskie spotkania „Po Robocie”W środę 1 sierpnia warszawscy PRowcy spotkają się w klubie Level na inauguracyjnej imprezie projektu "Po Robocie" – nowego pomysłu fundacji internetPR.pl.
0 1 0 0 0 30.07.2007Słodkie Upominki dla Candy BarFirma Słodkie Upominki zaprojektowała i wyprodukowała lizaki dla Candy Bar, jednego z najbardziej znanych klubów dla lesbijek usytuowanych w londyńskim Soho.