0 1 0 0 0 1.10.2007ZFPR o profesjonalnych usługach PRZwiązek Firm Public Relations jest organizatorem kampanii informacyjnej promującej profesjonalne usługi PR, która rozpocznie się 1 października. Podstawowym elementem akcji będzie czteroetapowy mailing edukacyjny do przedstawicieli 500 największych firm w Polsce oraz publikacja specjalnej Mind Mapy, ilustrującej rodzaje oferowanych przez agencje PR usług.
0 1 0 0 0 1.10.2007Nestlé Ricore w nowej kampanii reklamowejNestlé Ricore to łagodna mieszanka kawy i cykorii, którą można pić o każdej porze dnia – taki jest główny przekaz najnowszego filmu reklamowego, który na zlecenie firmy Nestlé Polska S.A. przygotowała agencja reklamowa Publicis. Odbiorcami kampanii są wykształcone mieszkanki dużych i średnich miast.
0 1 0 0 0 1.10.2007Złoty jesienny remixFirma Ecco zaprezentowała nową kolekcję na jesień 2007. Wydarzeniu towarzyszy kampania reklamowa, której głównym elementem jest serwis www.ecco.com.pl/eccoremix. Internauci, odwiedzający stronę, mogą zapoznać się z ofertą firmy, a także wziąć udział w konkursie na najlepszego video jockeya.
0 1 0 0 0 1.10.2007Kobiecy sposób myślenia na butelkach Coca-Cola lightCoca-Cola wprowadziła na rynek limitowaną serię półlitrowej butelki Coca-Cola light. Butelka występuje w pięciu wersjach, pokryta jest kolorową grafiką - minikomiksem, w którym młode bohaterki komentują w chmurkach dialogowych różne sytuacje, w jakich się znalazły.
0 1 0 0 0 1.10.2007mBank jak na spowiedziWiara w reklamę to naiwność. mBank konsekwentnie namawia Klientów, aby nie wierzyli sloganom i sami sprawdzili najkorzystniejszą ofertę. Od 1 października mBank rusza z intensywną kampanią reklamową. W ciągu 2 miesięcy komunikacja skupi się przede wszystkim na promocji bezpłatnego eKONTA, oferty dla mikrofirm i produktów inwestycyjnych.
0 1 0 0 0 1.10.2007GfK Polonia wprowadza badanie „GfK Panel Indywidualny”W codziennym wyścigu o uwagę klienta cenne są wszystkie informacje. Wiadomo, że o rynkowym sukcesie produktu często decyduje szczegół – wiedza zdobyta przy pomocy właściwego narzędzia. Dlatego właśnie GfK Polonia 10 października 2007 r. wprowadzi na polski rynek GfK Panel Indywidualny. To nowe badanie, które pozwala zrozumieć konsumenta i dostarczyć firmom ważne informacje o nabywcy ich produktów.
0 1 0 0 0 1.10.2007Press-Service Monitoring Mediów sponsorem głównym Gali Łeb PRFirma Press-Service Monitoring Mediów została sponsorem głównym uroczystego spotkania Członków i sympatyków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, dla którego okazją jest Gala ŁBA PR 2007.
0 1 0 0 0 1.10.2007Coca-Cola zaprasza do rodzinnego stołuRuszyła kolejna odsłona trwającej od ponad roku kampanii marki Coca-Cola, „Witaj po radosnej stronie życia. Coca-Cola”. W połowie września tego roku rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna marki zachęcająca konsumentów do wspólnych posiłków i spędzania czasu razem; oczywiście także w towarzystwie Coca-Cola.
0 1 0 0 0 1.10.2007Dni Otwarte z widokiem na WarszawęJak wygląda praca portalu fly.pl, kto go tworzy oraz jakie technologie go wspierają – tego wszystkiego mogli dowiedzieć się uczestnicy Dni Otwartych fly.pl.
0 1 0 0 0 1.10.2007Instytut Audytu Mediowego ocenił kampanie Red Bull przeprowadzone przez MPGPrzez ponad pół roku Instytut Audytu Mediowego oceniał wszystkie kampanie telewizyjne, które zaplanował i kupił dom mediowy MPG dla Klienta Red Bull. Sześć kampanii tego Klienta, w okresie od marca do września b.r. były regularnie audytowane.