0 1 2.10.2007Ariston gwarantuje jeszcze więcej korzyścimarketing bezpośredni Tweet„Gwarancja korzyści” – pod takim hasłem ruszyła promocja pralek Aqualtis marki Ariston.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54871 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.10.2007Zupełnie inna jazda w Cropp TownCropp Town ruszył z kolejną prowokującą kampanią pod hasłem "Zupełnie inna jazda". Głównym motywem akcji są dwa odważne znaki drogowe, które podkreślają, że Cropp Town to miejsce stworzone dla chłopców i dla dziewczynek.
0 1 0 0 0 2.10.2007Universum dla ReservedUniversum Promotion Group po raz kolejny nawiązał współpracę z firmą LPP. Tym razem na wielkoformatowych nośnikach należących do UPG prezentowana jest najnowsza kampania marki Reserved – „Paris mon amour”.
0 1 0 0 0 2.10.2007Designerska fantazja urządzeń ArdoWłoski producent sprzętu AGD, kolejny raz postanowił wyjść naprzeciw zmieniającym się trendom i wprowadził oryginalną serię BlackLine w charakterystycznej czarnej stylistyce.
0 1 0 0 0 2.10.2007Ruszyła nowa kampania Link4 przygotowana przez Euro RSCG WarsawOd 1 października w głównych stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim można obejrzeć pierwszy z nowej serii spot reklamowy Link4.