Nie czujemy się związani z naszymi domami. Wyniki badania Ikei
  • 0
  • 1
16.10.2018

Nie czujemy się związani z naszymi domami. Wyniki badania Ikei

Ikea Group i INGKA Holding co roku publikują raport dotyczący tego, jak żyją współcześni ludzie i jak odnoszą się do konkretnych aspektów związanych z ich domami. Tegoroczne badanie pokazało, że znaczna część respondentów nie czuje się związana z miejscem, w którym mieszka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 października 2018

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2018

Powstał Grant – model człowieka przystosowanego do pracy w branży reklamowej. To następca słynnego Grahama zdolnego przeżyć wypadek samochodowy

Słynna australijska kampania „Meet Graham” dotyczyła bezpieczeństwa ruchu drogowego. Przedstawiała jedynego człowieka zdolnego przeżyć poważny wypadek samochodowy. Zdobyła Grand Prix na festiwalu Cannes Lions 2017. Teraz doczekała się parodii. Agencja Cummins & Partners przygotowała model człowieka, którego ciało jest przystosowane, by przetrwać trudy pracy w reklamie.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2018

Skylark Films – nowe studio kreacji i produkcji filmowej w strukturach Agory

Od września w Agorze działa studio Skylark Films. Łączy kreatywne kompetencje agencji reklamowej oraz domu produkcyjnego. Zespół studia, w skład którego wchodzą doświadczeni twórcy, producenci oraz kierownicy produkcji, oferuje klientom kompleksową obsługę w zakresie realizacji projektów filmowych – wysokobudżetowych produkcji reklamowych oraz oryginalnych serii dla stacji telewizyjnych.