0 1 0 0 0 2.12.2010S4 z kampanią dla NBPAgencja reklamowa S4 przygotowuje ogólnopolską kampanię „Wymieńmy się” dla Narodowego Banku Polskiego. Kampania realizowana jest w związku z upływem terminu, w którym można wymieniać monety i banknoty sprzed denominacji. Szansa na to będzie jeszcze tylko do końca grudnia br.
0 1 0 0 0 2.12.2010CSR w Polsce przebadany: świadomość rośnie powoliZakończyło się badanie rynku CSR w Polsce „Menedżerowie 500/Lider CSR – Spowiedź Praktyków”, które firma GoodBrand & Company przeprowadziła wspólnie z Forum Odpowiedzialnego Biznesu w ramach podsumowań z okazji X-lecia istnienia Forum. Raport z badania zostanie opublikowany 16 grudnia.
0 1 0 0 0 2.12.2010Świąteczna kampania WedlaPod hasłem „Magiczne chwile z Wedlem” 1 grudnia rozpoczęła się świąteczna kampania tej marki, w całości przygotowana przez polski oddział Grupy Saatchi & Saatchi.
0 1 0 0 0 2.12.2010Link4 od środka2 grudnia rozpoczyna się kampania wizerunkowa firmy ubezpieczeniowej Link4. Przesłanie akcji brzmi: „Poznaj Link4 od środka”.
0 1 0 0 0 2.12.2010„Kopciuszek” wpisany w Warszawę. Scholz & Friends Warszawa dla Teatru Wielkiego – Opery NarodowejW miniony weekend w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej odbyła się premiera baletu „Kopciuszek” Siergieja Prokofiewa w choreografii Sir Fredericka Ashtona, przygotowana przez Wendy Ellis Somes. W przeddzień premiery, w sześciu punktach Warszawy agencja Scholz & Friends Warszawa przygotowała teasery przedstawiające balerinę, symbolizującą tytułowego Kopciuszka.
0 1 0 0 0 2.12.2010BrainJuice Group zwycięzcą w Grand Check 2010Grupa marketingu internetowego BrainJuice jest najlepszą firmą reklamową w kategorii agencje interaktywne według badania satysfakcji klientów Grand Check, przeprowadzonego przez TNS OBOP i miesięcznik „Press”.
1 1 0 0 0 2.12.2010Kampania telewizyjna marki bakalii Siesta (wideo)„Siesta. Bakalie dorodne z natury" to hasło pierwszej telewizyjnej kampanii marki należącej do holdingu Jutrzenka Colian.
1 1 0 0 0 2.12.2010„Przełam lody, odśnież otwartość!” – kampania Hoop Coli (wideo)Nowa kampania telewizyjna Hoop Coli rozpocznie się 6 grudnia. W tym roku nie akcentuje motywu świąt, lecz po prostu zimy, a także tak potrzebnego o tej porze roku odśnieżania.
2 1 0 0 0 2.12.2010Poczta Polska promuje nowoczesne paczki (wideo)Do końca tego roku potrwa rozpoczęta właśnie intensywna kampania usług paczkowych Poczty Polskiej. Promocja paczki pocztowej prowadzona jest w telewizji, Internecie oraz w sieci placówek pocztowych. Działania realizuje agencja CAM Media.
0 1 0 0 0 2.12.201010 trendów, które będą zmieniać świat w 2011 rokuJWT – znana globalna sieć komunikacji marketingowej – po raz szósty opublikowała prognozę kluczowych trendów, które będą miały wpływ na zachowanie konsumentów w kolejnym roku.