0 1 0 0 0 21.02.2011Netizens Peppermint dla Pracuj.plNa zlecenie portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl agencja Netizens Peppermint przygotowała kampanię internetową, której cel to zainteresowanie odbiorców nową usługą – wizytówką franczyzodawcy.
0 1 0 0 0 21.02.2011Grupa PTWP z Imago PRGrupa PWTP, wydawca prasy, portali internetowych oraz organizator Europejskiego Kongresu Gospodarczego, dołączyła do grona klientów agencji Imago Public Relations.
0 1 0 0 0 21.02.2011Great Open House psoci z kotem FelixemAgencja marketingu zintegrowanego Great Open House rozpoczęła kampanię wprowadzającą na rynek markę Felix Purina. We współpracy z grupą Do it 4 Fun zorganizowała 17 lutego happeningi pod hasłem „Wielka psota na Dzień Kota”.
0 1 0 0 3 21.02.2011Jedynie 20% polskich firm stać na agencję interaktywnąWedług badań Millward Brown SMG/KRC – aż 53% firm w Polsce nie ma własnej witryny internetowej. Z kolei badanie przeprowadzone wśród przedsiębiorców przez firmę Benhauer pokazuje, że jedynie 20% polskich firm może pozwolić sobie na profesjonalne usługi agencji interaktywnej lub zatrudnienie specjalisty ds. marketingu w Internecie.
0 1 0 0 0 21.02.2011Cube Promotion dla marki SmirnoffAgencja Cube Promotion prowadzi klubową akcję promocyjną „The Night is in Your Hands” dla marki Smirnoff Black, należącej do Diageo.
0 1 0 0 0 21.02.2011Grupa Kuc dla BonarkiOd lutego Firma Reklamowa Kuc i Agencja PR Plus Communication, wchodzące w skład Grupy Kuc, będą prowadzić kompleksową obsługę marketingową Bonarka City Center w Krakowie.
0 1 0 0 0 18.02.2011Oreo – największy przyrost „Lubię to” w ciągu doby rekordem GuinnessaKilka tysięcy Polaków oraz tysiące fanów ciasteczek Oreo z całego świata ustanowiły nowy rekord Guinnessa. W ciągu 24 godzin niemal 115 tysięcy fanów oznaczyło wpis „Lubię to” na profilu marki na portalu Facebook. Oreo to pierwsza marka, która pobiła taki rekord w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 18.02.2011Nowa identyfikacja wizualna stacji Comedy Central Polska i Comedy Central FamilyW związku z wprowadzoną w styczniu w Stanach Zjednoczonych zmianą kompleksowej identyfikacji wizualnej kanału Comedy Central zostały wprowadzone zmiany także w Polsce. Nowy znak graficzny Comedy Central zadebiutuje na antenach Comedy Central Polska i Comedy Central Family 21 lutego. Polska jest drugim po USA krajem, w którym wprowadzana jest zmiana identyfikacji wizualnej marki Comedy Central.
0 1 0 0 0 18.02.2011Competita dla SuperbrandsCompetita Strategy Consultants poprowadzi działania PR w związku z V edycją programu Superbrands i III edycją Business Superbrands Polska.
0 1 0 0 0 18.02.2011Kampania reklamowa marki Plusssz ZizzzW marcu firma Polski Lek SA wprowadza na polski rynek kolejny produkt z serii witamin dla dzieci – Plusssz Zizzz o smaku poziomkowym. Kampania brandingowa rozpoczyna się 21 lutego.