0 30 0 23.05.2012Rozstrzygnięto konkurs na prasową okładkę roku GrandFront 201122 maja na Zamku Królewskim w Warszawie po raz dziesiąty odbyła się uroczysta gala finałowa konkursu Izby Wydawców Prasy na prasową okładkę roku GrandFront. Główną nagrodę w grupie gazet zdobyły rzeszowskie „Nowiny”, zaś wśród czasopism zwyciężył miesięcznik „Press”. Podczas gali ogłoszono także wyniki głosowania redakcji na nagrodę GrandFront Dekady, którą otrzymały „Duży Format” (nr 24/2005) oraz „Gazeta Wyborcza” (nr 57/2008).
0 1 3 23.05.2012Komentarz Maspexu w związku z konfliktem z firmą FoodCareDorota Liszka, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej firmy Maspex, wystosowała do mediów komentarz w związku z konfliktem pomiędzy Maspexem a FoodCare.
0 5 0 22.05.2012Warszawscy blogerzy na dworcach PKPPKP zorganizowało spacer warszawskich blogerów po (na co dzień niedostępnych) przestrzeniach stołecznych dworców kolejowych. Blogerzy, zrzeszeni w Grupie Trzymającej Warszawskie Blogi, mieli m.in. możliwość odwiedzenia Dworca Stadion przed jego oficjalnym otwarciem. Na trasie fotograficznej wycieczki znalazły się również niedostępne zakamarki Dworca Centralnego oraz Dworca Wschodniego.
0 5 0 22.05.2012Buty Reebook zaprojektowane przez pięć kobiet z różnych stron świataReebok Classics nawiązał współpracę z pięcioma kobietami z różnych stron świata, której efektem jest „Betwixt Collaboration Ambassador Program”. Pięć ambasadorek, powiązanych ze światem sztuki, mody, muzyki i mediów, wybrano z powodu pozytywnego wpływu, jaki wywierają one na życie innych.
0 1 0 22.05.2012Onet ma nową platformę reklamowąOnet wdrożył nową platformę adserwerową, będącą kompleksowym narzędziem do obsługi kampanii reklamowych we wszystkich kluczowych obszarach oferty reklamowej Onetu, a więc display, wideo i mobile. Partnerem Onetu w zakresie technologii reklamowych została firma Adtech.
0 1 0 22.05.2012E-mail marketing w liczbach: infografikaFirma FreshMail opracowała badanie rynku e-mail marketingowego w Polsce. Podczas analizy przebadane zostały zarówno zachowania odbiorców, jak i działania firm.
0 2 0 22.05.2012Ruszyła kampania „Kibicuj z UPC”Kampania UPC wspiera akcję promocyjną „Kibicuj z UPC”, realizowaną przed zbliżającymi się mistrzostwami Euro 2012.
0 1 0 22.05.2012Sprzęt AGD i środki czystości. Co wybierają Polacy?Najbardziej zaufane marki AGD i ulubione marki środków czystości Europejczyków, w tym Polaków – to kolejne tematy badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez wydawnictwo Reader’s Digest.
0 1 0 22.05.2012Rynek reklamy kontekstowej 2011 – raportAdkontekst wydał swój doroczny raport na temat rynku reklamy kontekstowej w Polsce.
0 4 0 22.05.2012Popularność płatności zbliżeniowych rośnieFirst Data Polska, właściciel marki Polcard, prezentuje pierwsze w 2012 r. zestawienie preferencji polskich konsumentów w kwestii metod płatności dokonywanych za pomocą kart. Prezentowane dane pochodzą z transakcji przetworzonych przez firmę.