0 1 0 0 0 9.02.2012Madonna i Smirnoff kontynuują współpracę w 2012 rokuDrugi rozdział w historii współpracy Madonny z marką Smirnoff rozpoczął się w piątek 3 lutego, kiedy to na portalu YouTube ukazało się oficjalne wideo do singla „Give Me All Your Luvin”, który promuje płytę „MDNA”.
0 1 0 0 0 9.02.2012Najbardziej popularne fan pages na polskim FacebookuSocialBakers przygotowało statystyki informujące o tym, jakie fan pages są najbardziej popularne na polskim Facebooku. Po raz pierwszy w badaniu pojawił się także ranking najpopularniejszych polskich kanałów na YouTube.
0 1 0 0 0 9.02.2012Fanpage Trends za styczeń 2012W styczniu polski Facebook żył informacjami na temat regulacji ACTA. Fan page powstałe w ramach protestu przeciwko ACTA bardzo dobrze radziły sobie pod względem liczby zaangażowanych fanów oraz „liczby osób, które o tym mówią”.
1 1 0 0 0 9.02.2012Reklama Braveranu – środka na potencję (wideo)Braveran to nowy produkt firmy Aflofarm przeznaczony dla osób mających problemy ze sprawnością seksualną. Spot pokazuje mechanizm samej erekcji oraz sposób działania produktu.
1 1 0 0 0 9.02.2012Wspólna kampania miesięcznika „Glamour” i marki Linea Detox (wideo)Kampania rozpoczęła 5 lutego. W lutowym numerze pisma ruszył konkurs dla czytelniczek „Wygraj sesję w Glamour i zostań twarzą Linea”.
0 1 0 0 0 8.02.2012Call2Action, Agencja TVN i TVN Media rozpoczynają współpracęZ początkiem lutego Call2Action, firma działająca w branży digital signage, rozpoczyna współpracę z Agencją TVN i TVN Media. Pierwszym wspólnym projektem firm jest uruchomienie dwóch kanałów telewizji konsumenckiej: Wait TV i Shopping TV, które oglądać można na ekranach umieszczonych w marketach ogólnopolskich sieci handlowych.
0 1 0 0 0 8.02.2012IDMnet wzmacnia ofertę biznesowąDo sieci IDMnet dołączają witryny ABC.com.pl i LEX.pl, należące do grupy Wolters Kluwer, która działa na polskim rynku wydawnictw prawniczych. Dzięki tej współpracy kategoria biznes sieci IDMnet przekroczyła już 5 milionów realnych użytkowników.
0 1 0 0 0 8.02.2012MasterCard wybrała agencję marketingowąAgencja Brainshake wygrała przetarg na organizację niestandardowej obecności marki MasterCard w FanZone w Warszawie podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro2012.
0 1 0 0 0 8.02.2012PlayStation wybrało agencję PRAgencja magnifiCo wygrała konkurs ofert na przeprowadzenie kampanii z zakresu public relations związanej z wprowadzeniem na rynek najnowszego urządzenia do grania z rodziny PlayStation – przenośnej konsoli PlayStation Vita.
0 1 0 0 0 8.02.2012DnB Nord Polska wybrał agencję PRBank DnB Nord Polska nawiązał współpracę z agencją Weber Shandwick.