Coca-Cola usunęła wszystkie treści i repozycjonowała kanały social media - Marketing przy Kawie
Coca-Cola usunęła wszystkie treści i repozycjonowała kanały social media
  • 0
  • 2
26.11.2018

Coca-Cola usunęła wszystkie treści i repozycjonowała kanały social media

Coca-Cola usunęła wszystkie treści z firmowego Facebooka, Instagrama oraz Twittera. Posty pojawiły się ponownie w Światowym Dniu Życzliwości jako element rezpozycjonowania mediów społecznościowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56439 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 listopada 2018