Coca-Cola usunęła wszystkie treści i repozycjonowała kanały social media
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 2
26.11.2018

Coca-Cola usunęła wszystkie treści i repozycjonowała kanały social media

Coca-Cola usunęła wszystkie treści z firmowego Facebooka, Instagrama oraz Twittera. Posty pojawiły się ponownie w Światowym Dniu Życzliwości jako element rezpozycjonowania mediów społecznościowych.

Na początek firma zamieściła 99 postów na Instagramie – to maksymalna dozwolona jednorazowa liczba wpisów. Działania mają uspójnić strategię i podkreślać pozytywny przekaz. Internauci zobaczyli też podobne posty na Twitterze i Facebooku.

Marka przyjrzała się temu, jakie treści angażują internautów. Odkryła, że użytkownicy lubią i chętnie podają dalej podnoszące na duchu cytaty i ilustracje. Przygotowano więc takie materiały w barwach Coca-Coli – kolorach białym, czerwonym i czarnym.

Nad akcją „Refresh the Feed” pracowało stworzone w 2016 r. Social Center Coca-Coli. To wewnętrzny dział firmy, który zajmuje się obsługą mediów społecznościowych dziesięciu największych marek koncernu w Ameryce Północnej. Grafiki dla marki przygotowali przedstawiciele street-artu: Greg Mike, Stefan Kunz, Ricardo Gonzalez i Timothy Goodman.

Źródło: www.adweek.com

  • 2

26 listopada 2018