0 2 7 27.06.2019Hasło „Broń ratuje życie” i słowa Trumpa na billboardach fundacji Trybun.org.plNa północy Polski pojawiły się billboardy z hasłem „Broń ratuje życie”. Inicjator akcji, portal Trybun.org.pl przekonuje, że chce „wzbudzić bezpiecznie kontrowersję, bo tylko ta zmusi do wywołania dyskusji o potrzebie posiadania przez Polaków broni”.
0 0 0 27.06.2019Wyborcza.pl i SAR ze wspólną inicjatywą. Ma ona chronić reklamodawców przed botami i trollami oraz przeciwdziałać dezinformacji w InternecieWyborcza.pl oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zapraszają przedstawicieli rynku reklamowego do dialogu branżowego i podjęcia wspólnej inicjatywy na rzecz jakościowego ruchu w Internecie i przeciwdziałania dezinformacji. Projekt jest częścią strategii działań związanych ze zwalczaniem dezinformacji podjętych przez Komisję Europejską.
0 1 0 27.06.2019Multi Communications i Multi Event zmieniają nazwy na OneMultiOneMulti to nowa nazwa agencji znanych wcześniej jako Multi Communications i Multi Event. Pod jedną wspólną marką zintegrowana zostaje dotychczasowa działalność z obszarów public relations, organizacji eventów, social media, influencer i content marketingu.
1 1 0 27.06.2019Arnold Schwarzenegger jako sprzedawca samochodów w reklamie elektrycznych pojazdówArnold Schwarzenegger i Veloz – organizacja, która działa na rzecz zwiększenia sprzedaży elektrycznych samochodów – nawiązali współpracę. Aktor wcielił się w sprzedawcę zafascynowanego pojazdami na benzynę.
0 0 0 27.06.2019mBank ponownie wybrał Grey Group PolandRozstrzygnięto przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną marki mBank w obszarze MŚP oraz klienta zamożnego. Wygrała go agencja Grey Group Poland.
1 0 0 26.06.2019Pixel Google, smartfon z wykrywaczem pocałunków promowany spotem z homoseksualnymi paramiGoogle zaprezentował nową funkcję swojego smartfona Pixel: wykrywacz pocałunków. Robi on automatyczne zdjęcie całującym się parom. Promuje go film ukazujący osoby LGBTQ+ okazujące sobie czułość. W tle słychać „Then He Kissed Me” zespołu The Crystals.
0 3 0 26.06.2019Limitowana edycja butelki Coca-Coli autorstwa Karola Radziszewskiego24 czerwca odbyła się kolacja „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje”, którą Coca-Cola zorganizowała wspólnie z Placem Defilad. Było to spotkanie przy stole mającym symbolizować gościnność, łączność i otwartość. Wydarzenie stało się impulsem do stworzenia kolekcjonerskiej butelki napoju. Zaprojektował ją Karol Radziszewski.
0 2 0 26.06.2019Warszawska Arkadia będzie nazywać się Westfield ArkadiaUnibail-Rodamco-Westfield wprowadza markę Westfield do Europy kontynentalnej. Pierwsza fala zmian marek obejmie 10 istniejących obiektów oraz 2 w budowie. Wśród nich jest warszawskie centrum handlowe Arkadia.
1 0 0 26.06.2019No-Spa Max w reklamie o sile kobiet i okresieFirma Sanofi rozpoczęła kampanię reklamową leku No-Spa Max. Kieruje ją do młodych kobiet. Działania pod hasłem „Mam okres” mają pokazywać, że menstruacja nie musi być tematem tabu.
1 1 0 26.06.2019Andrzej Bargiel ambasadorem Grupy Murapol„Murapol, najlepsze miejsca na świecie” – to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej. Ma ono podkreślać, że deweloper w działalności operacyjnej otwiera się w kierunku tzw. affordable premium. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym ambasadorem – Andrzejem Bargielem, pierwszym narciarzem, który zjechał z K2.