Smartfon zamiast aparatu fotograficznego? Badanie Kantar Millward Brown - Marketing przy Kawie
Smartfon zamiast aparatu fotograficznego? Badanie Kantar Millward Brown
  • 0
  • 1
26.11.2018

Smartfon zamiast aparatu fotograficznego? Badanie Kantar Millward Brown

Robienie zdjęć jest jedną z trzech najważniejszych funkcji nowoczesnych telefonów komórkowych. Dla młodych ludzi smartfony są równie dobre, jak profesjonalne aparaty fotograficzne. Pokazało to badanie konsumenckie przeprowadzone przez Kantar Millward Brown na zlecenie marki Honor wśród 1800 użytkowników smartfonów w wieku 15–38 lat w sześciu krajach europejskich.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56524 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 listopada 2018