Coca-Cola light, czyli flirt kontrolowany
  • 0
  • 1
30.05.2005

Coca-Cola light, czyli flirt kontrolowany

Coca-Cola Poland Services rozpoczęła akcję samplingową „Mowa ciała, czyli flirt kontrolowany” w sześciu największych miastach Polski. Sampling obejmuje 1,9 mln puszek zimnej Coca-Cola light, które rozdawane są od 4 maja do 2 lipca na uczelniach, w klubach, w biurowcach, w punktach komunikacji miejskiej w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach. Odbiorcami akcji są osoby w wieku 20-39 lat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2005

Henkel Polska pomaga wychowankom domów dziecka

Firma Henkel Polska, producent kosmetyków, detergentów, chemii budowlanej i technologii przemysłowych, oraz Fundacja Przyjaciółka ogłaszają program stypendialny dla wychowanków domów dziecka. W tym roku program podzielony będzie na dwie części: Program Stypendialny dla Gimnazjalistów z województwa śląskiego i dolnośląskiego oraz Ogólnopolski Program Stypendialny skierowany do studentów z całej Polski. Obu akcjom przyświeca hasło: Wiem, że warto się uczyć. Pula nagród stypendialnych w obu edycjach wynosi w sumie aż 43.000 zł.