Euro RSCG Warsaw dla ING Banku
  • 0
  • 1
25.05.2005

Euro RSCG Warsaw dla ING Banku

Euro RSCG Warsaw przygotowała nową kampanię dla ING Banku. Kampania jest skierowana do średnich firm i obejmuje prasę ogólnopolską (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Wprost, Polityka, Newsweek, Business Week, Puls Biznesu, Profit Forbes) oraz działania direct marketing i BTL. Kampania potrwa do końca czerwca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2005

„Czerwiec demokratów”

W czerwcu rusza ogólnopolska kampania outdoorowa Partii Demokratycznej. Ten miesiąc wybrano nieprzypadkowo - szesnaście lat temu, dzięki zwycięstwu Solidarności, zwyciężyła polska demokracja. W czerwcu PD chce kontynuować rekrutację członków i sympatyków partii. Dlatego już 1 czerwca rozpocznie się ogólnopolska kampania outdoorowa. W całej Polsce (ze szczególnym uwzględnieniem pięciu miast: Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Gdańska oraz aglomeracji śląskiej) pojawi się 800 tablic, głównie cityboardów o wymiarach 3m x 6m.