0 1 0 19.12.2005Owocowe herbatki w InternecieŁódzka Agencja Interaktywna VENTI przygotowała dla Premium Foods S.A. nowy serwis korporacyjny oraz serwis produktowy marki Vitax, niekwestionowanego lidera herbatek owocowych na polskim rynku.
0 1 0 19.12.2005Polacy to marzyciele – wynika z badań Pentora zleconych przez agencję TEQUILAPolskaMarka w oczach Polaków zyskuje na znaczeniu, SMS-y wypierają tradycyjne konkursy, a wizja ogromnej wygranej to najbardziej motywujący bodziec do wzięcia udziału w konkursie. Badanie preferencji konsumentów w zakresie mechanizmów promocyjnych, przeprowadzone przez Pentor na zlecenie agencji TEQUILAPolska, przynosi zaskakujące wyniki.
0 1 0 19.12.2005Pierwszy sponsoring na grono.netSukcesem zakończyła się pierwsza kampania sponsoringowa, przeprowadzona przez sieć reklamową Ad.net, w największej zamkniętej społeczności w polskim internecie - serwisie grono.net.
0 1 0 19.12.2005Magellan 2005 dla programu PR realizowanego przez On Board PRBrązowy Magellan został przyznany programowi „Odnaleźć siebie” w kategorii „Community Relations”. Program jest realizowany przez On Board Public Relations dla Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Jurorzy konkursu – przedstawiciele amerykańskiej organizacji LACP (League of American Communications Professionals) – wybrali projekt spośród kilkuset zgłoszeń z całego świata. Kryteria obejmowały m.in. ocenę przyjętej strategii, skuteczności, jakości i rzetelności realizacji kampanii. Nagroda dla „Odnaleźć siebie” jest kolejnym wyróżnieniem projektu. W tym roku program otrzymał też nagrodę „Złoty Spinacz” w kategorii „program społeczny”.
0 1 0 19.12.2005Lipton na świętaAgencja Great Open House realizuje świąteczną animację sprzedaży połączoną z mechanizmem buy&get herbaty Lipton Yellow Label.
0 1 0 19.12.2005Nastawnia.com nastawia świątecznieAgencja reklamowa Nastawnia przygotowała ofertę elektronicznych kartek świątecznych, które zamieściła na swojej stronie internetowej.
0 1 0 19.12.2005Agencja ITBC Communication partnerem AxiComAgencja ITBC Communication podpisała umowę afiliacyjną z firmą AxiCom. W ramach umowy ITBC otrzymała status wyłącznego partnera AxiCom na terenie Polski oraz status partnera preferowanego dla projektów realizowanych w regionie Europy Wschodniej.
0 1 0 19.12.2005PRO Media House i Palma z MurzynkiemBielmar, drugi pod względem wielkości sprzedaży producent margaryn w Polsce, został nowym klientem PRO Media House. Obsłudze medialnej domu został powierzony jeden ze sztandarowych produktów Bielmaru - oryginalna Palma z Murzynkiem - najczęściej wybierana Palma w Polsce.
0 1 0 19.12.2005Panie z elady.pl na bloguPanie pracujące w sklepie internetowym www.e-lady.pl założyły bloga.
0 1 0 19.12.2005Niekonwencjonalne motywy MaximAgencja Reklamowa AHA wykorzystuje niekonwencjonalne motywy przy promocji rowerów Maxim, firmy Zasada - Rowery.